Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد:از امروز 75 امدادگر در سه شیفت کاری به منطقه سقوط هواپیما هلی برن شدند تا برای جست و جوی پیکر جانباختگان اقدام کنند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس درباره آخرین وضعیت عملیات تفحص پیکر جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج گفت: پیرو  پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته قبلی،اخیرا جلساتی با هیئت کوهنوردی شهرستان دنا داشتیم و برای این هیئت تامین اعتبار کردیم که 75 امدادگر در سه شیفت کاری از فردا در ارتفاعات دنا مستقر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی ادامه داد: در کنار نیروهای هلال احمر سایر استان ها تقسیم کاری صورت گیرد که از نیروهای بومی و آشنا به منطقه نیز استفاده شود که از فردا عملیات را شروع کنیم و نسبت به پاکسازی اقدام کنند.

وی افزود: اگر بعد از یک ماه عملیات به پایان نرسید با همین گروه ادامه فعالیت خواهیم داشت و با توجه به تفاهم نامه ای که با جمعیت هلال احمر داشتیم اعتباری برای خرید تجهیزات در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری در ادامه اظهار کرد: نیروهای امدادی فردا به منطقه سقوط هواپیما هلی برن خواهند شد و برای جست و جوی پیکر جانباختگان اقدام کنند .

موسوی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا عملیات متوقف شده بود گفت: عملیات تنها در زمانی که شرایط جوی مناسب نباشد و امکان هلی برن و فعالیت نیروهای امدادی مهیا نباشد متوقف می شود.

وی در پایان گفت: فرماندهی میدانی عملیات همچون گذشته به جمعیت هلال احمر واگذار شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه پنتاگون پس از حمله ایران به اسرائیل | حرف های مهم وزیر دفاع آمریکا درباره احتمال درگیری با ایران

به گزارش همشهری آنلاین،‌ وزیر دفاع آمریکا، حمله تلافی‌جویانه ایران به اهداف اسرائیلی در سرزمین‌های اشغالی را محکوم کرد اما گفت واشنگتن به‌دنبال درگیری با ایران نیست.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه اعلام کرد در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

آستین بدون اشاره به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، «حملات بی‌پروا و بی‌سابقه ایران و نیروهای نیابتی آن» را محکوم کرده و از ایران خواسته فورا این حملات از جمله از جانب نیروهای مقاومت منطقه را متوقف و در منطقه تنش‌زدایی کند.

وزیر دفاع آمریکا در ادامه گفته آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست اما «در محافظت از نیروهای آمریکایی و حمایت از دفاع اسرائیل تردید نخواهد کرد».

او همچنین گفته از نزدیک به پایش اوضاع و مشورت با متحدان و شرکای آمریکا در منطقه ادامه می‌دهد.

کد خبر 844168 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل ایران و آمریکا خبر ویژه آمریکا - پنتاگون هواپیما - پهپاد دفاع - موشک

دیگر خبرها

  • تصاویری که از سقوط یک هواپیما در چین ضبط شده / مرگ همه مسافرها (فیلم)
  • امروز؛ آموزش غیر حضوری مدارس چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر
  • تعلیق پرواز‌ها به مقصد رژیم صهیونیستی
  • امان: اسرائیل بود که بحران را ایجاد کرد
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • دفاع چین از ایران در نشست شورای امنیت
  • تمام مردم از اقدام مقتدرانه و عزتمندانه وعده صادق خوشحال هستند
  • عملیات شب گذشته اقدامی تنبیهی بر علیه صهیونیست‌ها بود
  • سرلشکر باقری: قصدی برای ادامه عملیات علیه اسرائیل نداریم
  • بیانیه پنتاگون پس از حمله ایران به اسرائیل | حرف های مهم وزیر دفاع آمریکا درباره احتمال درگیری با ایران