Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، فاخر تهامی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص وضعیت خدمت سربازی‌اش در تراکتورسازی اظهار کرد:‌ خدمت من 19 خرداد ماه به پایان می‌رسد و باید کارهای مربوط به تسویه حسابم را انجام دهم تا در نهایت کارت پایان خدمتم را بگیرم.

وی گفت: من یک فصل دیگر با صنعت‌ نفت قرارداد دارم و منتظرم تا تکلیف این تیم برای انتخاب سرمربی و برخی مسائل دیگر مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید با مسئولان باشگاه صحبت کنم تا ببینم که به توافق می‌رسیم یا خیر.

تهامی در خصوص جدایی از صنعت نفت با وجود اینکه با این تیم قرارداد دارد، امکان‌پذیر است یا خیر، افزود: نمی‌دانم، شاید گرفتن رضایت‌نامه سخت باشد و شاید هم اتفاقات دیگری رخ دهد. من با صنعت نفت قرارداد دارم و دوست دارم فصل آینده برای این تیم بازی کنم. حالا باید ببینیم کدام مربی انتخاب می‌شود و قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه آزاد اروند فوتبال آبادان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ورزش آبادان آبادان و خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکرتی: دوست‌ دارم شاهد بازگشت هاردی بویز به WWE باشم

شایعاتی از بازگشت مت هاردی به WWE وجود دارند.

مت هاردی، کشتی‌گیر پیشکسوت به تازگی و به دنبال انقضای قراردادش با AEW از این کمپانی جدا شد. به دنبال این اتفاق اکنون بوکرتی، مشتاق به حضور دوباره مت هاردی و جف هاردی در WWE است.

طرفداری | به نقل از Fightful مت هاردی 49 ساله حاضر به تمدید قرارداد با AEW نشد و به این ترتیب به 4 سال حضور خود در این کمپانی پایان بخشید. با این وجود جف هاردی، برادر او به نظر همچنان مدتی را باید در AEW بماند. به دنبال انتقال جف در سال 2022 به AEW آنها تگ تیم هاردی بویز را در آنجا دوباره تشکیل داده بودند.

بوکرتی، در قسمت اخیر پادکست خود با نام Hall of Fame اظهار داشت از بازگشت این دو برادر به WWE استقبال می‌کند و ابراز امیدواری کرد که آنها روزی به تالار مشاهیر WWE اضافه شوند.

دوست دارم شاهد بازگشت او و جف باشم. خواهان اضافه شدن هر دوی آنها به تالار مشاهیر هستم چرا که به راستی لیاقت آن را دارند. با توجه به سطح کاری که این دو انجام دادند و بازی‌های تاریخی‌ای که مقابل تیم‌هایی مثل دادلیز برگزار کردند، می‌خواهم این دو به جایگاهی که لیاقت آن را دارند برسند. پس شاید این جرقه و شروع کار باشد. من خیلی وقت است که جف را در AEW ندیدم بنابراین شاید او هم مثل مت بدون قرارداد باشد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس (عکس)
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| عبور یک نیمه‌ای پرسپولیس از صنعت نفت در آبادان
  • هفته بیست و هفتم لیگ برتر| عبور یک نیمه‌ای پرسپولیس از صنعت نفت در آبادان
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است
  • بوکرتی: دوست‌ دارم شاهد بازگشت هاردی بویز به WWE باشم
  • رونمایی پیشکسوت پرسپولیس از یک فاجعه بزرگ
  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم