Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@22:09:36 GMT

یک بانوی وکیل، مقابل دادگستری لنگرود به قتل رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۳۱۹۷

یک بانوی وکیل، مقابل دادگستری لنگرود به قتل رسید

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: یک مرد 45 ساله که از سال گذشته با یک خانم وکیل 41 ساله اختلاف شخصی داشت؛ حوالی ساعت 11 و 30 دقیقه امروز بوسیله یک قبضه اسلحه شکاری، مقابل دادگستری شهرستان لنگرود به این خانم وکیل شلیک کرد.
سرهنگ جعفری خیرخواه با اشاره به مرگ مقتوله حین انتقال به بیمارستان و در بین راه افزود: قاتل شناسایی شده و پلیس برای دستگیری او در آماده باش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی علت و انگیزه قتل این وکیل را موضوعی دانست که در دست بررسی است و پس از کسب اطلاعات لازم، اطلاع رسانی می شود.
شهرستان لنگرود با سه بخش مرکزی، اطاقور و کومله در 60 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان گیلان بیمارستان فرماندهی انتظامی استان قتل مرگ موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ شریف رحیمی از اجرای طرح ۲ روزه ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۴۴ فروشنده معتاد متجاهرو قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان لنگرود جمع‌آوری و دستگیرشدند.
فرمانده انتظامی لنگرود به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقای امنیت درجامعه اشاره وتصریح کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.
سرهنگ شریف رحیمی اضافه کرد: با دستگیری این افراد، یک کیلو گرم حشیش، یک کیلو وی افزود: معتادان متجاهر و خرده فروشان نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم)
  • جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود
  • مشاهده ۴ رأس مرال در ارتفاعات جنگلی لنگرود + فیلم
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • مروری بر چند خبر از گوشه و کنارآذربایجان غربی در ۶۰ ثانیه
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای