Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی آخرین اخبار از نشست نمایندگان سران قوا درباره مؤسسات اعتباری را تشریح کرد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای‌ اسلامی در گفت‌وگویی، در تشریح آخرین مصوبات نمایندگان سران سه‌قوه برای پیگیری مشکلات مؤسسات مالی و اعتباری،گفت: در آخرین نشست سران سه‌قوه، در رابطه با چگونگی پرداخت اصل سپرده‌های سپرده‌گذاران تا سقف یک میلیارد تومان بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت پرداخت مطالبات سپرده‌گذراران مؤسسات اعتباری

جزئیات نشست نمایندگان سران قوا درباره مؤسسات اعتباری

آخرین اخبار از حل مشکل سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری

وی با بیان اینکه دو جلسه اخیر نشست نمایندگان سران سه‌قوه به موضوع پرداخت سپرده‌ها تا سقف یک میلیارد تومان اختصاص یافت  و در این باره تصمیم‌گیری‌هایی هم صورت گرفت، افزود: پیش‌نویس این مصوبه آماده شده که هم‌اکنون اعضای هیئت سه نفره  به دنبال برنامه‌ریزی برای چگونگی اجرای این مصوبه هستند.

نایب رئیس مجلس که با خبرگزاری خانه ملت گفت‌وگو کرده است، ادامه داد: مقرر شده در چهارشنبه هفته جاری درباره چگونگی پرداخت اصل سپرده‌ها تا سقف یک میلیارد تومان تصمیم نهایی اتخاذ شود که این موضوع، شامل پرداخت تمامی مؤسسات مالی و اعتباری که دچار مشکل شده بودند، می‌شود.

وی با بیان اینکه تأکید شده که تیم شناسایی اموال اعم از وزارت اطلاعات و قوه‌قضائیه روند شناسایی اموال را سرعت بخشند، تصریح کرد: مقرر شده این تیم ارتباط خود با سپرده‌گذاران را افزایش دهد تا اموالی که دست به دست شده و به چند واسطه به فروش رسیده شناسایی شود که با شناسایی این اموال برای سپرده‌های بیش از سقف یک میلیارد تومان نیز تصمیماتی در آینده اتخاذ شود.

انتهای پیام/

R1011202/P1360/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سپرده‌گذاران کاسپین موسسات مالی و اعتباری مسعود پزشکیان نمایندگان مجلس دهم مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپرده گذاران کاسپین موسسات مالی و اعتباری مسعود پزشکیان نمایندگان مجلس دهم مجلس دهم سپرده گذاران کاسپین موسسات مالی و اعتباری مسعود پزشکیان نمایندگان مجلس دهم مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ حکیم عبداللهی گفت: طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی باهدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی برابر دستورالعمل صادره از فراجا پس از برگزاری چندین نشست با معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان و حضور معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳، اولین برنامه در یکی از مناطق محروم و کم برخوردار انجام شد.

وی افزود: اولین برنامه با حضور نمایندگان پلیس‌های تخصصی و معاونت‌ها از قبیل فتا، پیشگیری، بهداری، گزینش و استخدام، دفتر نظارت همگانی، وظیفه عمومی و .. در مسجد سیدالشهدا منطقه منبع آب شهر اهواز برگزار شد.

سرهنگ عبداللهی با اشاره به اینکه در این نشست نمایندگان سازمان‌های دولتی و مردم نهاد میز خدمت برپا کردند، ادامه داد: در این برنامه با توجه به تنوع خدمات فراجا شاهد حضور بسیار خوب مردم بودیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان اضافه کرد: در این برنامه ضمن برگزاری نمایشگاه، نشست با اعضای شورای محله و رسیدگی به مشکلات شهروندان؛ خدمات مضاعف رایگان فراجا  از جمله سنجش سلامت، مشاوره و روانشناسی، خدمات پزشکی، کارگاه آموزشی پیشگیرانه در حوزه فضای مجازی، اعتیاد، تحکیم خانواده و عفاف و حجاب به شهروندان،  ارائه شد.

وی می‌گوید: تا پایان اردیبهشت ماه این طرح در ۱۱ نقطه‌ای که از طرف استانداری خوزستان اعلام شده است، اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • جزئیات دقیق ثبت‌نام و پرداخت وام بانوان بانک مهر ایران | وام ۱۰۰ میلیون تومانی «اندوخته بانوان» را چگونه بگیریم؟ + جدول
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • سایه درگیری‌های جهانی بر سر نشست اقتصادی اروپا
  • رقابت اسرائیل و اوکراین برای جلب توجه غرب در نشست سران اروپا
  • تصویب چند لایحه علیه ایران در مجلس نمایندگان آمریکا
  • نشست نمایندگان تشکل های کارگری وکارفرمایی با استاندار کردستان