Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- لیست 24 نفره تیم ملی فوتبال با واکنش‌ها و تحلیل‌های مختلفی همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری میزان، انتشار لیست تیم ملی فوتبال ایران برای اردوی ترکیه واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت.

خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان در تحلیلی به این موضوع پرداخت: در این لیست کی‌روش روی نام جلال حسینی، کاوه رضایی، حسین حسینی و وریا غفوری خط قرمز کشید تا بازیکنانی هممچون مجید حسینی، قلی‌زاده و رشید مظاهری در لیست جای بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل این تحلیل را اینجا بخوانید.

حمید درخشان در خصوص لیست تیم ملی گفت: خیلی عجیب است که نام «سیدجلال» در فهرست نهایی تیم ملی برای اردو ترکیه دیده نمی‌شود. متن کامل مصاحبه با درخشان را اینچا بخوانید.

مهدی پاشازاده هم در این خصوص اظهار داشت: کی‌روش غیرقابل پیش‌بینی است و کارهای غیر منتظره‌ای انجام می‌دهد. متن کامل مصاحبه با پاشازاده را اینجا بخوانید.

مرتضی فنونی‌زاده در مورد 24 بازیکنی که برای اردوی تیم ملی فوتبال در ترکیه انتخاب شدند تصریح کرد: حسینی می‌تواند تا ۴۰ سالگی فرمانده پرسپولیس باشد، ولی به نظرم در حال حاضر او برای تیم ملی مناسب نیست. متن کامل مصاحبه با فنونی‌زاده را اینجا بخوانید.

شیث رضایی با کنایه به کی‌روش گفت: واقعا خنده‌دار و مسخره است که سیدجلال حسینی در لیست انتظار تیم ملی حضور دارد. متن کامل مصاحبه با رضایی را اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال مهدی پاشازاده مرتضی فنونی زاده شیث رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح مصوبات شورای تأمین استان یزد در خصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق

شاه حسینی معاون امور اقتصادی استانداری یزد گفت: بحث ۲ درصد فروش سنگ آهن مرکزی ایران-بافق که توسط امام راحل مصوب شده است، مورد تأکید شورای تأمین استان است و حتما باید ادامه پیدا کند.

او افزود: سهام ترجیحی کارگران سنگ آهن مرکزی مورد تأکید و از مطالبات استان از صندوق بازنشستگی فولاد کشور است. شاه حسینی بیان کرد: قبل از اینکه سهامی در بورس عرضه شود، حق و حقوق کارگران و شهرستان، نحوه ورود به بورس، ۲ درصد و...، در امیدنامه باید موردنظر قرار گیرد.

شاه حسینی ادامه داد: در زمینه طرح‌های توسعه‌ای، تکمیل زنجیره فولاد باید اتفاق بیافتد و استاندار پیگیر تامین خوراک است چراکه این مطالبه برحق کارگران است. معاون امور اقتصادی استانداری یزد گفت: در مورد بحث انتقال حساب‌های بانکی شرکت به شهرستان، طبق مصوبه مورد تاکید و پیگیری است و حتما باید انجام شود.

او خاطرنشان کرد: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق جزء مؤثرترین بنگاه‌های اقتصادی منطقه است که همه ما در استان و شهرستان پیگیر هستیم این مجموعه مثل سابق بدرخشد و حقوق آن محقق شود. گفتنی است در این جلسه که در دفتر امام جمعه بافق برگزار شد، نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، معاون امور اقتصادی استانداری یزد، اعضای شورای شهر و شورای کارگری سنگ آهن مرکزی ایران-بافق حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دلیل خط خوردن ستاره استقلال مشخص شد
  • عواقب حذف دردناک: 4 ستاره در لیست فروش آرسنال
  • واکنش «احسان علیخانی» به عکس جنجالی
  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال جنجالی + ویدئو
  • کاردار ایران در مصاحبه با گاردین: تله جنگ اسرائیل برای غرب
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • تشریح مصوبات شورای تأمین استان یزد در خصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق
  • تدوین پرونده هشت روستا از کشور برای ارسال به سازمان جهانی گردشگری
  • توهین بارسایی‌ها به دمبله: بیا این پول را بگیر خائن!