Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار آزمون و علیرضا جهانبخش دو بازیکن ایرانی در فهرست پنج بازیکن گلزن مخفی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار گرفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت «اسپورت من» ،به تازگی فهرستی از 5 بازیکن ناشناخته که توانایی گلزنی بالایی در جام جهانی 2018 روسیه دارند منتشر شده است. در این لیست اسامی 2 بازیکن ایرانی به نام های علیرضا جهانبخش و سردار آزمون نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این سایت آقای گل این فصل لیگ برتر هلند توانایی این را دارد تا در برابر بسیاری از تیم های بزرگ جهان گلزنی کرده و سبب موفقت تیم ملی ایران شود و همچنین با حرکات و بازی تکنیکی خود خطوط دفاعی سایر تیم ها را به هم ریخته و راهی برای گلزنی پیدا کند و به گفته بسیاری جهانبخش تبدل به سومین بازیکن گلزن و برتر تاریخ لیگ برتر کشور هلند تبدیل شده است.

این سایت در رابطه با جهابخش گفت: بسیاری از رقیبان و تیم هایی که با ایران بازی دارند در تلاشند تا هدف خود را بر روی جهانبخش قرار داده و راهی برای فرار و گلزنی این بازیکن در مقابلش قرار ندهند و به نوعی تمام قوای دفاعی خود را تنها بر روی جهانبخش متمرکز کنند، زیرا می دانند یکی از اصلی ترین بازیکنان تیم ملی ایران علیرضا جهانبخش بوده و می تواند سبب افتخار این سرمربی شود.

در پایان این سایت به بررسی مسی ایران، سردار آزمون پرداخت که توانسته نتایج بسیاری خوبی را در بازی های ملی به ثبت رسانده و در بسیاری از باز ی ها گلزنی کند. آزمون توانسته در 31 بار حضور خود در ترکیب تیم ملی ایران 23 بار گلزنی کند و یکی از تهدید های آقای گل جهان ، علی دایی باشد. با این حال این بازیکن با جدایی از تیم روستوف و پیوستنش به تیم روبین کازان کمی در سراشیبی افت کیفیت بازی خود قرار گرفته است اما باز هم می تواند در جام جهانی 2018 روسیه خودنمایی کرده و گلزنی کند.

در این اسامی بازیکنانی همچون کریستین پاوون ، محمد صلاح، گونسالو گوئدس و امینه هریت و ترزگوئت بن مکیر نیز به چشم می خورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جام جهانی روسیه جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۳۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط با عملیات«وعده صادق» تحریم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، انگلیس اعلام کرد که ۱۳ نهاد جدید را در ارتباط به حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل به فهرست تحریم‌های خود افزوده است.

خبرگزاری اسپوتنیک هم اعلام کرد که دولت انگلیس اعلام کرد که نیروی دریایی سپاه پاسداران و ستاد کل نیروهای مسلح ایران را در واکنش به حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل به فهرست تحریم‌های لندن اضافه کرده است.

این خبر در حالی است که وزارت خزانه‌داری آمریکا هم اعلام کرد که ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را در واکنش به حمله ایران به اسرائیل در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. 

این وزارتخانه افزود که پنج شرکت را که برای شرکت فولاد خوزستان مواد اولیه فراهم می‌کردند، تحریم کرده است. 

بر اساس ادعای وزارت خزانه داری آمریکا، نهادها و افرادی که تحریم شده اند، به ایران در زمینه تولید و گسترش برنامه پهپادی کمک می‌کردند.

وزارت دارایی آمریکا نیز اعلام کرد که تحریم‌هایی را علیه برنامه پهپادی و صنعت فولاد و شرکت‌های خودروسازی ایران به اتهام نقش داشتن در حمله به اسرائیل تحریم کرده است.

کد خبر 6082062

دیگر خبرها

  • گلزن جوان شمس‌آذر: امشب را نمی‌توانم بخوابم
  • گلزن شمس آذر: برای ما جوان‌ها جو آزادی سنگین بود
  • فلاح: دوست داشتم برای آقای گلی تلاش کنم
  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط با عملیات«وعده صادق» تحریم کرد
  • جشنواره رود و ریل در لرستان/«بیشه» در مسیر ثبت جهانی
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت! +عکس
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است