Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@04:29:57 GMT

رضایی: نبود سیدجلال در تیم ملی خنده‌دار است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۳۶۶۹

رضایی: نبود سیدجلال در تیم ملی خنده‌دار است

کاپیتان پیشین پرسپولیس گفت: واقعا خنده‌دار و مسخره است که سیدجلال حسینی در لیست انتظار تیم ملی حضور دارد.

به گزارش مشرق، شیث رضایی در رابطه با فهرست 24 نفره تیم ملی برای بازی با ترکیه که از سوی کارلوس کی‌روش اعلام شد، اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم چه بگویم و متاسفم هستم که یک بازیکن با کیفیت و با تجربه مثل سیدجلال که یکی از بهترین مدافعان حال حاضر لیگ هست، در لیست تیم ملی نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درخصوص اینکه کی‌روش سیدجلال را در لیست استندبای گذاشته است، گفت: خیلی خنده‌دار است؛ نبود بازیکنی در تیم ملی که بود و نبودش در پرسپولیس اهمیت دارد جز غرض ورزی چیز دیگری نیست. فهرست استندبای یعنی اینکه کسی مصدوم شود تا بازیکنی جایگزین شود و اینکه می‌گویند هنوز مشخص نیست سیدجلال نبودش قطعی نیست، فقط امید واهی است. واقعا باید افسوس خورد که سیدجلال در لیست ۲۴ نفره تیم ملی حضور ندارد.


کاپیتان سابق پرسپولیس همچنین درباره بازیکنان دعوت شده به تیم ملی در خط دفاعی هم افزود: واقعا همینطور که لیست تیم ملی را نگاه می‌کنم برایم جای تعجب دارد. نمی‌دانم در جام جهانی چگونه می‌خواهیم بازی کنیم؟ وقتی وریا غفوری خط می‌خورد و رامین رضاییان و پژمان منتظری در دفاع راست بازی خواهند کرد، معلوم نیست کی‌روش در جام جهانی با چه روشی بازی خواهد کرد. به هرحال هرچه که هست فکر می‌کنم ایران با دو تساوی یک باخت در جام جهانی به کارش پایان خواهد داد.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2018 روسیه سید جلال حسینی شیث رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار

اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد، اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • کل‌کل خنده‌دار پدر و پسر کشتی ایران بر سر استقلال و پرسپولیس (فیلم)
  • ببینید | کل‌کل خنده‌دار پدر و پسر کشتی ایران بر سر استقلال و پرسپولیس
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار