Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-مسؤل برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: مربیانی که در جلسه سازمان لیگ حاضر نشوند, حق اعتراض نسبت به برنامه مسابقات را از خودشان گرفته‌اند. سعید فتاحی درباره نشست سازمان لیگ با مربیان تیم‌های لیگ برتری برای برنامه‌ریزی مسابقات فصل‌ آینده اظهار داشت: هرسال از مربیان تیم‌ها دعوت و این جلسه را برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مربیانی که در این جلسه حضور پیدا می‌کنند تشکر می‌کنیم و افرادی هم که نمی‌آیند حق اعتراض نسبت به برنامه مسابقات را از خودشان گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری این جلسه بعد از هماهنگی با باشگا‌ها فردا (دوشنبه) اعلام می‌شود, درباره اینکه ممکن است برخی از مربیان به دلیل تعطیلات نتوانند در این جلسه حاضر شوند, گفت: زمان مناسب دیگری برای این جلسه وجود نداشت, چون قبل از آغاز لیگ چنین کاری امکان ندارد و به احتمال زیاد این جلسه را روز چهارشنبه برگزار کنیم.

مسؤل برگزاری مسابقات سازمان لیگ درخصوص برنامه‌های فشرده فوتبال ایران در فصل آینده عنوان کرد: امسال هم تیم ملی در جام ملت‌های آسیا حضور خواهد داشت و هم اینکه برنامه لیگ قهرمانان آسیا بسیار فشرده است که این موارد کار را برای برنامه‌ریزی سخت می‌کند.

فتاحی درباره اینکه برخی گفته‌اند مسابقه سوپرجام فوتبال ایران بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در خارج از ایران برگزار شود, به تسنیم گفت: این بازی یک بازی داخلی است و مگر می‌شود آن را بیرون از کشور برگزار کرد؟ مگر شدنی است؟ دفعه اول‌مان نیست که در ایران دربی برگزار می‌کنیم. این بازی هم مانند بقیه بازی‌ها با هیچ مشکلی در کشور برگزار می‌شود.

 

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد۲۴ اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات سهیل مهدی در مورد قانون تعیین تیم قهرمان/هنوز نتوانستیم برنامه فصل آینده را بنویسیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سهیل مهدی در نشست خبری که در سازمان لیگ برگزار شد، اظهار کرد: مواردی که درباره برگزاری مسابقات است به گمانه‌زنی گذاشته شد. چند مورد از مواردی که صحبت شد مرتبط با زحمات عزیزان در نقل و انتقالات است که باید این فصل را به پایان برسانیم و فصل بعد را بهتر اجرا کنیم. موارد کلان به بحث گذاشته و نکات لازم به ما منتقل شد. موظف هستیم تا دقیق‌تر برنامه‌ریزی کنیم و فوتبال بهتری را به خانه‌ها ببریم.

وی در خصوص اینکه دلیل اینکه ابلاغ به باشگاه به موقع اجرا نمی‌شود، گفت: اول اینکه نمی‌دانم حاشیه برای چه به وجود می‌آید؟ روز اول که بازی‌ها هنوز شروع نشدند این دستور العمل به باشگاه‌ها اعلام شده بود. اگر موضوع و موردی بود باید همان روز گفته می‌شد. خوشبختانه سه ماه بعد که برج 8 سال گذشته می‌شود این موارد و دیگر موضوعات به صورت مصوبه و موارد مهم که جز وظایف سازمان لیگ است و باید به آنها پرداخته شود گفته می شود. مثلاً یادآوری می‌کنیم که دستورالعمل لباس را بروید مطالعه کنید یا یادآوری می‌کنیم حتماً سه تا ملی‌پوش را باید مدنظر داشته باشید که اگر کمتر از آن باشد باید در مسابقات شرکت کنید. نکات مهم و کلیدی دستورالعمل برگزاری مسابقات را اول فصل به تمامی باشگاه ها و به صورت تیتروار برای یادآوری اعلام می‌کنیم.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ افزود: از جمله مواردی که یادآوری شد این نکته هم بود که امسال بنا بر تفسیری که کمیته تدوین مقررات انجام داده چون بحث بازی رودررو یک آیتم مصوبه بود که تفسیر و توضیحات لازم دارد. در تمام دنیا هم به همین شکل است. کمیته تدوین و مقررات این مورد را انجام داده است و ما هم به باشگاه‌ها در اول فصل ابلاغ کردیم. به واسطه مهم بودن مجدد در برج 8 سال قبل یادآوری کردیم. به روزهای آخر لیگ نزدیک شدیم و نگرانی جامعه هواداری است. از زبان رسانه هم این بحث شیرین‌تر است. چالش آن طرف اتفاق افتاد و ما تصمیمی برای تیمی نگرفتیم. قبل از لیگ اعلام و در ادامه یادآوری کردیم و امروز کسی نمی دانست جدول به این شکل می‌شود.

وی ادامه داد: کسی نمی‌دانست امروز تیم‌ها چند گل زده و خورده دارند. با هم بازی کرده‌اند، چه امتیازی دارند و اصلا چه اتفاقی در بازی‌های رودررو رخ داده است. این چالش دارد فضای رسانه و جامعه هواداری علاقه‌مند را تهییج می‌کند. سازمان لیگ از این امر مبراست. هیچ علاقه‌ای نداریم طرفدار تیمی باشیم. شرافت و تعهد همکاران من در کلیه واحدها در این شرایط نیست که سازمان لیگ را تحت الشعاع قهرمانی یا صعود و سقوط تیمی قرار دهیم. به نظر می‌رسد این فضایی است که در جامعه هواداری مطرح شده و سازمان لیگ از این امر مبراست.

مهدی در مورد اینکه سوپرجام برگزار می‌شود، گفت: حتماً برگزار می‌شود. پارسال می‌خواستیم قبل از لیگ برگزار کنیم که همزمان با ایام سوگواری شد.  قبل از شروع فصل و آغاز مسابقات تیم امید عرض کردم بروید و تقویم مسابقات AFC را ببینید.  امسال تقویم سخت و فشرده‌ای داریم و شاید تغییرات ایجاد شود. نتیجه این شد که بعد از جام ملت‌ها، AFC تقویم یک شانزدهم را عوض کرد. یکی از سخت‌ترین نقویم‌ها را امسال کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کرده است. دو تا لیگ را یکی کرده که لیگ الیت یا لیگ یک ACL را گذاشته است. یعنی لیگ قهرمانان را گذاشته و تیم‌ها سه روز تا چهار روز در طول هفته را درگیر مسابقات می‌شوند. یعنی یک هفته قبل و بعد اگر مسابقه نگذاریم سایر تیم‌ها که مدعی نیستند کار برای آنها سخت می‌شود.

وی افزود: شاید دو روز است که به همکاران می‌گوییم برنامه فصل آینده را بچینیم و موفق نمی‌شویم. لیگ آینده برای برنامه‌ریزی بسیار سخت است. داریم تلاش می‌کنیم تا بهینه و بهترین جدول باشد. اما تلاش‌مان این است که سوپرجام را تا قبل از شروع لیگ تقدیم هواداران کنیم.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره وضعیت نامناسب میکسدزون ورزشگاه‌ها و اینکه تیم‌ها احترام نمی‌گذارند، گفت: امسال محل میکسدزون در تمامی ورزشگاه‌های لیگ برتر تغییر کرد. به عزیزان گفتیم باید این مسیر باشد. ورزشگاه شهید وطنی به لحاظ وسعت، گستردگی و فضای خوب مصاحبه، مسیر عبور تیم‌ها که حتماً باید از آن رد شوند از بهترین هاست. بضاعت ورزشگاه شهید وطنی برای میسکدزون عالی است. ورزشگاه تختی آبادان ضعیف است. ساختار ورزشگاه به گونه‌ای است که بیش از این برای میکسدزون جا نداده است. همان هم به درستی استفاده نمی‌شود. برگزارکنندگان مسابقه تصمیم گرفتند تا تیم‌ها را از جای دیگری خارج کنند. عملاً اصحاب رسانه نتوانستند از میکسدزون منتفع شوند.

وی ادامه داد: میکسدزون ورزشگاه آلومینیوم اراک را دیدیم و طراحی کردیم اما متأسفانه باز کمک نشد تا تیم‌ها از محلی که باید رد شوند. باز وظیفه ماست که بهینه کنیم. برای سال آینده سعی می‌کنیم تا شرایط بهتر شود.

مهدی در مورد درخواست تیم‌ها برای برگزاری همزمان مسابقات در هفته‌های پایانی عنوان کرد: قانون آیین‌نامه ما حداکثر سه هفته پایانی لیگ برتر است. این بستگی به شرایط لیگ برتر خواهد بود. اگر نشود به سایر تیم‌ها اجحاف می‌شود. اتفاقی که سال گذشته در کرمان افتاد و برق ورزشگاه قطع شد، سپاهان یکی از کاندیداهای قهرمانی بود به موضوع معترض شد. تبعات همزمانی مسابقات در هفته‌های پایانی بسیار زیاد است. بازی‌های استانی پخش مستقیم می‌شود.

وی درباره اینکه فصل آینده ورزشگاه دستگردی صاحب تماشاگر می‌شود، گفت: به نظرم خارج از حیطه سازمان لیگ است. سکو برای ما نیست.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد
  • فتاحی: اشتباهات داوری نبود جایگاه بالاتری داشتیم
  • ضرورت استفاده دستگاه‌های خراسان رضوی از همه مجاری تامین منابع
  • مهدی: دیدار‌های سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود
  • دالاهو میزبان مسابقات پاراگلایدر کشوری می‌شود
  • وضعیت برگزاری ادامه لیگ برتر/ سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود
  • توضیحات سهیل مهدی در مورد قانون تعیین تیم قهرمان/هنوز نتوانستیم برنامه فصل آینده را بنویسیم
  • برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره جاده ابریشم در سمنان