Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@22:19:31 GMT

جرایم مشمولان غایب اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۳۷۵۳

جرایم مشمولان غایب اجرا می شود

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز از طرح پرداخت جریمه مشمولان غایب که به زودی اجرایی خواهد شد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد رضا چگینی، اظهار داشت: مقررات مربوط به قانون جریمه مشمولان غایب در سال 97 به نسبت سال گذشته تغییرات عمده ای نداشته و همه مشمولانی که تا پایان امسال بیش از 8 سال غیبت دارند، می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) و پرداخت مبلغ جریمه، نسبت به تعیین وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که مبلغ جریمه به نسبت سال گذشته تغییری نداشته است، افزود: مشمولانی که در سال گذشته واجد شرایط طرح جریمه مشمولان غایب بوده اند ولی به دلایلی موفق به بهره مندی از این امتیاز نشده اند،یکسال به مدت غیبت آنان افزوده و براین اساس باید جریمه بیشتری را پرداخت کنند.

سرهنگ چگینی در مورد تغییرات این امتیاز گفت: در تبصره 11 بند ب قانون بودجه کشوردر سال 97 ، مبلغ جریمه برای آن دسته از متقاضیانی که خانواده آنان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و یا سازمان بهزیستی می باشند، 70 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است در حالی که در سال گذشته این تسهیلات برای مشمولانی که خود تحت پوشش کمیته امداد و یا بهزیستی بودند ،در نظر گرفته شده بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: مشمولان متاهل از 5 در صد تخفیف برخوردار بوده و به ازای هر فرزند آنان نیز 5 درصد از مبلغ جریمه کسر خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی استان البرز عنوان کرد: در قانون بودجه امسال 5 درصد از درآمد حاصل از این قانون برای مهارت آموزی سربازان در پادگان ها در اختیار سازمان فنی و حرفه ای کشور قرار خواهد گرفت.

وی گفت: مشمولان واجد شرایط می توانند مبلغ جریمه را به صورت نقدی و یا اقساط پرداخت کنند که در شیوه اقساطی ، می بایست مبلغ جریمه تا پایان سال 97 به طور کامل تسویه شود.

سرهنگ چگینی خاطرنشان کرد: از آنجا که مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشوربا بیش از 8 سال غیبت ، اجازه تردد به کشور را نخواهند داشت لذا می بایست با انجام خدمت سربازی و یا بهره مندی از این امتیاز وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 خانواده سربازی فرماندهی انتظامی استان فنی و حرفه ای کمیته امداد امام خمینی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند

به گزارش خبگزاری مهر، دکتر علی اکبر محمدی افزود: این تسهیلات و ارائه وام تحصیلی با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواستهای ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده ها و دانشگاههای علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

کد خبر 6089570

دیگر خبرها

  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • چرا مجازات "تشهیر" برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • چرا مجازات تشهیر برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • آیا خشکاندن و آب ندادن به درختان جرم است؟