Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@22:27:28 GMT

کشف جسد متعفن مرد میانسال در خانه مجردی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۳۸۸۵

ساعت ۱۸:۴۵ بیست و هشتم اردیبهشت جاری مأموران کلانتری ۱۰۶ نامجو در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند جسد مردی چهل و پنج ساله در حالیکه دچار فساد نعشی شده، در طبقه دوم یک منزل مسکونی واقع در بزرگراه شهید صیاد شیرازی، بعد از خیابان اجاره‌دار کشف شده است.

بنابر اظهارات مأموران و تحقیقات اولیه چندین روز از مرگ این مرد می‌گذشت، وی به تنهایی در منزل سکونت داشت و همسایه‌ها با استشمام بوی بد از داخل خانه متوفی، پلیس را در جریان قرار داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت با دستور سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت جسد متوفی برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جسد متعفن مرد میانسال خانه مجردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود حق‌لطفی، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت پروژه خانه شهر ضمن اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه گفت: عملیات سازه‌ای ساختمان خانه شهر ضمن اجرای شیب‌بندی بام و بخش اعظم نمای ساختمان به اتمام رسیده و این در حالی است که تأسیسات مربوط به زیرساخت‌های مکانیکی و برقی نیز نصب شده است.

وی افزود: کار نصب ۴ دستگاه آسانسور، اجرای رمپ مرکزی، نصب هواساز و فن کوئل، محوطه‌سازی بخش شمالی پروژه و نازک کاری طبقات در دست انجام است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، ساختمان خانه شهر (بلدیه تهران) را از جمله پروژه‌های فاخر بازآفرینی شهری خواند و از این پروژه با توجه به موقعیت مکانی خاص آن، به عنوان بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت با حفظ ساختار و شکل سنتی بنا تعبیر کرد.

گفتنی است، خانه شهر در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۸ هزار متر مربع در ۴ طبقه (دو طبقه روی زمین و دو طبقه زیرزمین) با کارکردی فرهنگی و متشکل از یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه با رویکرد معرفی تهران و شهرداری تهران، فضاهای نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخدادهای مهم دیپلماتیک شهر احداث می‌شود و با تکمیل آن در ماه‌های پیش‌رو یکی از رخدادهای عمرانی منحصربه‌فرد در شهر تهران محقق خواهد شد.

کد خبر 6080769 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • بدگویی‌های پدرم تحریکم کرد، مادرم را کشتم!
  • مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج بیست طبقه‌اش به قتل رسید
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش
  • مرگ مرموز مسافر پایتخت
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش/ «پدرم حرف‌های بدی درباره مادرم می‌زد، آنقدر گفت تا باور کردم»
  • قتل دلخراش مادر جوان به دست پسرش | پدرم آنقدر بدگویی کرد که باور کردم مادرم...
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر | چرا مرد میانسال دستور کشتن همسرش را صادر کرد؟
  • دستگیری قاتلان اجاره‌ای