Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@12:33:39 GMT

152 کردستانی در طرح ملی توان افزایی زنان شرکت کردند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۳۹۳۹

152 کردستانی در طرح ملی توان افزایی زنان شرکت کردند

لیلا آژیر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این طرح، 100 نفر از جوانان صاحب ایده و علاقمند هر استان، شناسایی و بمدت سه روز از خدمات آموزشی و مشاوره ای طرح کسب و کار و کارآفرینی بهره مند می شوند.
وی افزود: این طرح ویژه بانوان است اما حداکثر 30 درصد از سهمیه هر استان بر حسب نیاز و علاقمندی به مردان دارای ایده اختصاص پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با بیان اینکه تاکنون 152 نفر از کردستانی های علاقمند در این طرح ثبت نام کرده اند، یادآور شد: کردستان از نظر تعداد ثبت نام کنندگان در میان استان های کشور رتبه هفتم را دارد.
آژیر با اشاره به اینکه شرط سنی شرکت کنندگان در این طرح 20 تا 40 سال است، گفت: مهلت ثبت نام تا 31 اردیبهشت بود که با توجه به استقبال گسترده علاقمندان تا 15 خرداد تمدید شده است.
وی افزود: ثبت نام در این طرح، صرفا از طریق سایت www.foundationed.ir انجام خواهد شد و مخاطبان نهایی از میان ثبت نام کنندگان انتخاب می شوند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان اضافه کرد: طرح توان افزایی تابستان و پاییز امسال در استان های مختلف سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می شود.
وی اظهار داشت: افراد با شرکت در این طرح می توانند علاوه بر دریافت آموزش هایی در زمینه جست و جوی کسب و کار و کارآفرینی، ترسیم نقشه راه با الگوی کارآفرینان موفق و ایده یابی آشنا و از مشاوره فردی و گروهی برای تجاری سازی ایده خود بهره بگیرند.
طرح ملی توان افزایی زنان با رویکرد کسب و کار و کارآفرینی با عنوان مسیر کسب و کار من با همکاری مشترک معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، مدیریت امور بانوان و خانواده استانداری و بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان برگزار می شود.
7348/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان های کشور استان های مختلف خانواده زنان کسب و کار موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود

 نرجس نیازمند،عضو شورای شهر قم در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که در آستانه روز شورا در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بعد از تشکیل دوره ششم شورای اسلامی شهر، به دنبال مطالبات از سوی اقشار مختلف بانوان جامعه و شهر قم، در ابتدا کمیته بانوان و در اردیبهشت‌ماه سال گذشته کمیسیون زنان و خانواده تشکیل شد.

وی با بیان اینکه قبلاً هیچ موضوع متناسب و متناظر درباره بانوان در شهرداری قم وجود نداشت، افزود: ابتدای امر تشکیل کارگروه‌ها را داشتیم که تمام مواردی که مربوط به حوزه زنان و خانواده است بررسی‌شده و مهم‌ترین سرفصل‌ها مربوط به حوزه شهری پیاده شود.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با اشاره به عمده فعالیت‌ها در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده تصریح کرد: جوانی جمعیت، حمایت از محافل قرآنی در راستای تربیت دینی فرزندان، حمایت از مشاغل خانگی و تقویت اقتصاد خانواده، ازجمله فعالیت‌هایی بود که در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد بازارچه‌های ثابت و موقت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ۱۳ بوستان را برای ایجاد فضای بازارچه‌ها معرفی کرده است.

نیازمند با تأکید بر ورزش و اهمیت نشاط اجتماعی، عنوان کرد: در راستای افزایش نشاط اجتماعی ورزش صبحگاهی بانوان راه‌اندازی و فضا‌های بوستان بانوان گسترش یافت.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم از همایش ملی پیاده‌روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در شهر گسترش دهیم.

منبع:تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • همدلی با کودکان، مهارتی که خانواده‌ها با آن غریبه‌اند
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن