Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، بیژن قزل بیگلو افزود: البته با توجه به اینکه سیستم‌های بانک به‌صورت یکپارچه است و مشکل به‌وجود آمده تنها مربوط به خراسان نیست.

وی گفت: این حسابها پس از واریز شدن مبلغ مسدود شده بودند  که با پیگیری های انجان شده  حساب‌ها رفع مسدودی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است؛ با وجود ارسال پیامک عذرخواهی از بانک رفاه در ظهر امروز و ادعای رئیس امور شعب این بانک، همچنان حساب برخی از مشتریان مسدود است.   انتهای پیام//ا.س   واریز پول های میلیاردی به حساب مشتریان بانک رفاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بانک رفاه اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این قرعه‌کشی که با حضور اسماعیل سیرانی مدیر روابط عمومی بانک پارسیان، بابک نظری رئیس اداره توسعه فروش، حامد اسماعیل زاده رییس اداره عملیات بانکی، سید جمال‌الدین مرتضوی دبیر دبیرخانه باشگاه مشتریان و نمایندگان مدیریت بازرسی و نظارت و دیگر مدیریت‌های مربوطه برگزار شد، به‌پاس قدردانی از همراهی سپرده‌گذاران سبا، ۵ جایزه یک میلیارد ریالی به ۵ برنده خوش‌اقبال این قرعه‌کشی تعلق گرفت.

اسامی برندگان این قرعه‌کشی به‌زودی از طریق وب‌سایت و صفحات رسمی بانک پارسیان و باشگاه مشتریان بانک، اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ استفاده از تسهیلات ارزان‌قیمت، شرکت در قرعه‌کشی‌های دوره‌ای سبا (۴ بار در سال)، دریافت کارت اعتباری، عضویت خودکار در باشگاه مشتریان بانک پارسیان، عضویت خودکار در باشگاه تخفیفی تاپیا باقابلیت تخفیف از ۱% تا ۵۰% در لحظه و استفاده از جوایز و تخفیف‌های شرکای تجاری باشگاه ازجمله مزایای این حساب به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افشای واریز ۷۰۰ میلیونی به حساب بانکی دخترِ کوچولو آقای خبرنگار! +تصویر
  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • بهترین بروکر برای ایرانی ها کدام است؟