Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مدیر هیئت امناء این پروژه در جمع خبرنگاران گفت: طرح توسعه این مسجد از سال 90 آغاز شده و در ادامه طرح 130 مترمربع بنای قدیمی این مسجد و 90 متر مربع آشپزخانه و تأسیسات نیز با کمک‌های مردمی به فاز نخست اضافه می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان امام جمعه شهرستان دامغان نیز در مراسم افتتاح این مسجد گفت: ساخت مسجد و کمک به آبادانی خانه‌های خدا بر روی زمین از بافضیلت‌ترین اعمال است آنچنان که نبی مکرم اسلام(ص) می‌فرماید: کسی که مسجدی بنا کند، خداوند بیتی بزرگتر از آن در بهشت به او عطا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قران کریم قاموس زندگی انسان است، بکوشیم فرزندان و خانواده خود را با قرآن مأنوس سازیم و معارف و مفاهیم انسان‌ساز آن را زندگی خود جریان بخشیم.

انتهای پیام / ق

فاز نخست مسجد امام سجاد(ع) شهرستان دامغان افتتاح شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی رمضان 97 خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامحسین عرب غروب پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه امنیت از جمله خط قرمزهای پلیس که با عوامل خدشه دار کردن آن به شدت برخورد می‌کند، ابراز داشت: بر حسب همین وظیفه ذاتی پلیس طرح ویژه برخورد با سارقان در سطح شهرستان دامغان به اجرا درآمد.

وی ضمن بیان اینکه طی مدت ۱۰ روز تمام ظرفیت‌های تخصصی پلیس به کار گرفته شد، افزود: نتیجه این تلاش‌ها دستگیری هشت سارق طی عملیات‌های مختلف بوده است.

فرمانده انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه این سارقان تلفن همراه ساختمان‌های نیمه کاره و صنوف بودند، ابراز داشت: از این سارقان مقداری اموال مسروقه نیز کشف و ضبط شده است.

عرب ضمن بیان اینکه سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از این افراد کشف شدند، تصریح کرد: با دستور مراجع قضائی تعدادی از این سارقان روانه زندان شدند.

وی افزود: این طرح همچنان در سطح این شهرستان در دست اجرا است تا زمینه رفع دغدغه شهروندان کاملاً فراهم شود.

کد خبر 6088677

دیگر خبرها

  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • وزش شدید باد و بارش باران در دامغان
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • تغییر معماری تاریخی اصفهان برگرفته از روحیه انسان‌ها