Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@01:30:56 GMT

افطاری ساده‌ در ۳ نقطه از اراضی عباس آباد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۰۴۷

به گزارش وانانیوز، 

 سید محمدحسین حجازی با اشاره به فعالیت‌های شبانه اراضی عباس آباد در ماه مبارک رمضان گفت: معتقدیم این منطقه نمونه خوبی برای اجرای پایلوت این طرح در پایتخت خواهد بود.
وی با بیان اینکه در گذشته به زیرساخت‌های گردشگری در اراضی عباس آباد کمتر پرداخته شده است، تصریح کرد: با شناسایی تیم‌های متعدد که در قالب خط سیر گردشگری در حال فعالیت هستند، از اول ماه رمضان شاهد شروع تازه‌ای در این منطقه بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد با اشاره به اینکه در ۳ نقطه از اراضی عباس آباد افطاری ساده‌ای برای روزه دارن تدارک دیده شده است، گفت: در ماه مبارک رمضان میزبان ۳۰۰۰ نفر از شهروندان و گردشگران در بوستان آب و آتش، گنبد مینا و همچنین ورودی پل طبیعت در ویژه برنامه ای با عنوان باغ رمضان خواهیم بود.
حجازی با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع دستی استان‌ها و اقوام ایرانی در مسیرهای گردشگری یادآور شد: این نمایشگاه حدفاصل بوستان نوروز و پل طبیعت جنب گنبد مینا برگزار می شود و در آن ۲۰۰ میز صنایع دستی و هنرهای بومی ایرانی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد تصریح کرد: تا پایان ماه رمضان تمام فعالیت های شبانه این منطقه گردشگری همانند روزهای دیگر سال برپا بوده و به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد.
بر اساس گزارش روابط عمومی اراضی عباس آباد، وی در پایان خاطرنشان کرد: منطقه گردشگری عباس آباد در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۷ تا ۳ بامداد پذیرای شهروندان تهرانی و گردشگران خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: اراضی عباس آباد افطاری ساده شهرداری تهران ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین عطایی اظهار کرد: در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان قزوین ۱۱ هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین در قالب ۵ پلاک روز سه شنبه در کمیسیون جهاد کشاورزی رفع تداخل شد.

وی افزود: در این کمیسیون پلاک‌های کارندچال، کش رود و قدیم آباد در شهرستان قزوین و حاجی آباد لیاء و دانسفهان در شهرستان بوئین زهرا پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آن‌ها به پایان رسید.

رئیس جهاد کشاورزی قزوین تاکید کرد: از مجموع یک هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۴ پلاک به پایان رسیده است.

کد خبر 6086505

دیگر خبرها

  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت
  • ضرغامی: گردشگری در کشور افزایش یافته است
  • حل مشکل جمع آوری و حمل زباله از منطقه گردشگری امامزاده شیخان علی آباد کتول
  • رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • ۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است
  • ارز آوری حدود ۷ میلیون دلاری صادرات کیوی عباس آباد