Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایرانی شارلوا در نهایت نامش از لیست بازیکنان حاضر در جام جهانی خط خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاوه رضایی فصل قبل با وجود درخشش در ترکیب استقلال هرگز به تیم ملی دعوت نشد اما در این فصل با عقد قرارداد با شارلوا بلژیک در بیشتر اردوهای این تیم حضور داشت ولی در نهایت کی روش ترجیح داد بازیکنان قدیمی تر را به جام جهانی ببرد تا مهاجم سابق استقلال رویای حضور در جام جهانی را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط کی روش نام ۷ بازیکن را در لیست مهاجمان تیم ملی قرارداد که از بین آنها تنها وحید امیری است که در لیگ ایران بازی می کند و سایر بازیکنان در خارج از ایران شاغل هستند.

در حال حاضر به جز وحید امیری که در پرسپولیس بازی می کند، سردار آزمون از روبین کازان، رضا قوچان نژاد از هرینفین، علیرضا جهانبخش از آلکمار، سامان قدوس از اوسترشوند، مهدی طارمی از الغرافه و اشکان دژاگه حضور دارند تا کی روش خط آتش خود را از بین بازیکنان شاغل در لیگ های خارج از کشور انتخاب کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وحید امیری مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران سرمربی تیم ملی فوتبال کارلوس کی روش کاوه رضایی مهدی طارمی وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز مهاجم پرسپولیسی برای آقای گلی در لیگ ژاپن

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال ژاپن امروز شنبه تیم‌های فوتبال «آویسپا فوکوئوکا» و «جوبیلو ایواتا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی ۲ به ۲ خاتمه یافت.

شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم آویسپا در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد هر دو گل تیمش را به ثمر برساند.

زاهدی با این ۲ گل شمار گل‌های خود را در لیگ برتر ژاپن به ۵ رساند تا در بین برترین گلزنان «جی لیگ» در رده سوم قرار بگیرد.

در بین برترین گلزنان این فصل ژاپن، «ریو جرمین» از تیم «جوبیلو ایواتا» با ۹ گل صدرنشین است. «یوکی اوهاشی» از هیروشیما با ۶ گل در رده دوم قرار دارد و شهاب زاهدی در کنار ۳ بازیکن دیگر با ۵ گل زده سوم هستند.

نکته قابل توجه این است که زاهدی از هفته چهارم به ترکیب «آویسپا» اضافه شد. این بازیکن نیم فصل اول را در تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشت و در این تیم هم موفق به ثبت ۶ گل شده بود.

کد خبر 6083477

دیگر خبرها

  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)
  • کونسیسائو: طارمی حالا همان بازیکنی است که همیشه بود
  • فولاد در تیم ملی جوانان رکورددار شد
  • خیز مهاجم پرسپولیسی برای آقای گلی در لیگ ژاپن
  • مهاجم محبوب حسین عبدی دوباره در اردوی ملی