Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@18:52:57 GMT

جابه جایی های غیرقابل پیش بینی در لیست کی روش

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۱۴۶

جابه جایی های غیرقابل پیش بینی در لیست کی روش

لیست ۲۴ نفره کارلوس کی روش موجی از تعجب و شگفتی را در میان رسانه ها و علاقمندان فوتبال به وجود آورده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلوس کی روش تنها یک روز بعد از بازی دوستانه برابر ازبکستان لیست ۲۴ نفره تیم ملی برای حضور در دوبازی دوستانه پیش رو و جام جهانی را اعلام کرد. این لیست اما عجایب و ویژگی هایی دارد که نظر هرکسی را می تواند به خودش جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جا‌به‌جایی‌های عجیب

لسیت اعلام شده توسط کارلوس کی روش علاوه بر خط خوردن چهره هایی چون سیدجلال حسینی ، سیدحسین حسینی ، کاوه رضایی و وریا غفوری ، نکات عجیب و جالب دیگری هم داشت. در این لیست کارلوس کی روش در یک اقدامی عجیب علی قلی زاده مهاجم سایپا را که در آخرین بازی تدارکاتی برابر ازبکستان در دفاع بازی داده بود در لیست مدافعان قرار داده است.

اما این لیست بازهم نکته عجیب دارد. کریم انصاریفرد یکی از آقای گل های لیگ یونان و مهاجم گلزن فوتبال ایران نامش در میان هافبک های تیم ملی دیده می شود. کی روش در بازی های تدارکاتی اخیر او را به عنوان یک هافبک میانی به بازی گرفت و ممکن است در جام جهانی نیز او در این پست بازی کند.

نکته عجیب دیگر اینکه اشکان دژاگه هافبک هجومی تیم ملی ایران در میان مهاجمان به تیم ملی دعوت شده است. با توجه به شناختی که نسبت به کی روش وجود دارد این اتفاق بی دلیل نبوده و او به احتمال برنامه های متفاوتی را در نظر دارد. با این وصف و با توجه به اینکه یک بازیکن باید از این جمع نیز خط بخورد تغییر و تحولات این لیست جالب تر هم می شود.

دفاع راست و دو مهره متفاوت

از دیگر نکات عجیبی که در این لیست می توان به آن اشاره کرد خط خوردن وریا غفوری است. با این وصف رامین رضائیان تنها دفاع راست تخصصی حاضر در تیم ملی است اما به نظر می رسد کی روش تصمیم دارد افراد دیگری را نیز در این پست آزمایش کند. پژمان منتظری یکی از گزینه های بازی در این پست است و شاید در بازی های تیم ملی در جام جهانی دفاع راست تیم ملی باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیدجلال حسینی سیدحسین حسینی وریا غفوری پژمان منتظری پژمان منتظری سیدجلال حسینی سیدحسین حسینی کاوه رضایی وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!

یعنی هر لحظه‌ای که تصور می‌کنید اینجا نقطه آخر حماسه‌سازی‌های سیاوش یزدانی است، مدافع سپاهان بار دیگر شما را شگفت‌زده می‌کند! بعد از شکست غیرمنتظره الهلال عربستان مقابل العین امارات و ناکامی این تیم در صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، یزدانی با انتشار کامنت «یک- صفر» به هجو این باشگاه پرداخت. چرا؟ چون بعد از اخراجش از زمین در بازی رفت با الهلال، همین اعداد را که تا آن زمان نتیجه بازی بود به هواداران حریف نشان داد و بعد که آنها ۳گل زدند و بردند، کلی طرح طنز در مورد کری‌خوانی سیاوش ساخته شد.

اتفاقی که الان افتاده این است؛ مدافع سپاهان کری‌خوانی شکست‌خورده خودش بعد از اشتباه مرگباری که جلوی الهلال داشته و منجر به حذف سپاهان شد را یادآوری کرده؛ حقیقتا که خوش به سعادتت!

منبع: همشهری‌آنلاین

دیگر خبرها

  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است