Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است که سرمربی تیم ملی باید حرف‌هایش را بر مبنای مباحث فنی بزند نه از روی لجبازی مطالبش را عنوان کند.

 

به گزارش وب سایت نود، بهتاش فریبا درباره فهرست ۲۴ نفره تیم ملی برای اردوی ترکیه و حضور نداشتن سید جلال حسینی، وریا غفوری و کاوه رضایی اظهار کرد: واقعا از فهرست اعلام شده تعجب کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبود دو، سه نفر باعث شوکه شدن آدم می‌شود. وریا غفوری از نظر خیلی از کارشناسان بهترین فصلش را پشت سر گذاشته است. من فکر می‌کنم در دفاع راست تنها رامین رضاییان در تیم ملی حضور دارد، مگر این که کی‌روش قصد داشته باشد پژمان منتظری را در این پست بازی دهد. هم‌چنین فرق قوچان‌نژاد و کاوه رضایی در فصل اخیر بسیار مشهود است. کاوه امسال فصل بسیار خوبی داشت و گل‌ها و پاس گل‌های زیادی در آمارش وجود دارد. در مورد سید جلال حسینی هم باید بگویم که او قطعا به درد تیم ملی در جام جهانی می‌خورد و می‌توانست مهره اثرگذاری برای تیم ما باشد.

کارلوس کی‌روش دو هفته پیش درباره بازیکنان داخلی که در اردوی تیم ملی حضور نداشتند، گفته بود "دقیقا مانند جام جهانی ۲۰۱۴ که نتوانستیم روی یکسری از بازیکنان حساب کنیم و تعدادی از بهترین بازیکنان‌مان را از دست دادیم، دقیقا همان اتفاق دوباره خواهد افتاد." پیشکسوت فوتبال ایران درباره این نظر کی‌روش تصریح کرد: ما باید اگر حرفی می‌زنیم، فنی باشد نه از روی لجبازی. برای انتخاب یک بازیکن دو، سه فاکتور وجود دارد که شامل بازی‌های باشگاهی، ملی و سابقه است. سابقه هم شامل دو بخش سابقه بازی و سابقه کار با مربی است.

او افزود: به نظرم کی‌روش بازیکنی که بیش‌تر با او بوده را ارجح‌تر دانسته است. همانند خانزاده و قوچان‌نژاد، البته منظور صحبت‌های ما این نیست که این دو بازیکن،‌ بازیکنان بدی هستند و امیدوارم در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشند. در نهایت خود کی‌روش باید درباره فهرستش جوابگو باشد.

فریبا با تاکید بر این که کی‌روش خودش باید جوابگوی نتایج تیم ملی در جام جهانی باشد، گفت: البته کی‌روش تاکنون به هیچ کس پاسخگو نبوده است. در هر صورت این فهرست باعث تعجب همه شده است. البته در این فهرست یک‌ سری بازیکن جوان خط خوردند که با توجه به خط خوردن آن‌ها، جوانان خوب دیگری دعوت شدند. البته سید حسین حسینی که بازیکن جوان تیم ملی بود، عملکرد خوبی در طول فصل داشت اما عابدزاده به جای او در فهرست تیم ملی قرار گرفت. من نمی‌دانم عابدزاده در کدام تیم بازی کرده و چه عملکردی داشته، حتما کی‌روش از او شناخت داشته است.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: ایران داخلی بهتاش فریبا جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برناردو سیلوا: کروس و مودریچ الگوهای من هستند

ستاره منچسترسیتی فصل پیش مقابل رئال مادرید درخشید اما ظاهرا هیچ وقت تصاویر بازی برگشت را نگاه نکرده است. 

طرفداری | در جریان دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های منچسترسیتی و رئال مادرید مقابل هم قرار می گیرند؛ آن هم به میزبانی استادیوم اتحاد و با نتیجه 3-3 ای که در بازی رفت رقم خورد. 

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی در کنار پپ گواردیولا حاضر شد و در مورد این بازی صحبت کرد. 

جای تعجب ندارد که دوباره در این موقعیت (صدرنشین) هستیم. همه سختی ها از حالا شروع می شود و ما خیلی خوشحالیم که دوباره می توانیم برای همه جام ها بجنگیم. کار ساده ای نیست. راستش را بخواهید، انتظار نداشتیم هر دو تیم لیورپول و آرسنال امتیاز از دست بدهند. حالا همه چیز دست ماست ولی شاید طی دو هفته همه چیز عوض شود. هنوز هم ظرف یک هفته می توانیم هر سه جام را از دست بدهیم. پس فقط باید بهترین عملکرد خودمان را داشته باشیم. 

 هدف منچسترسیتی 

راستش را بخواهید، بازی 4-0 فصل قبل را دیگر هیچ‌وقت نگاه نکردم. در مورد دو فصل کاملا متفاوت صحبت می کنیم. در فوتبال هیچ مسابقه ای مثل قبل تکرار نمی شود.  هدف ما کسب چهارمین قهرمانی لیگ برتر به طور متوالی، قهرمانی مجدد در لیگ قهرمانان اروپا و تکرار قهرمانی سه گانه فصل گذشته است.

 الگوهای برناردو سیلوا

لوکا مودریچ و تونی کروس؟ قطعا الگو و الهام بخش من هستند چون در همان پستی بازی می کنند که من بازی می کنم. در مورد یک فصل صحبت نمی کنیم، حدود 15 فصل است که آنها را در چنین سطحی می بینیم؛ آن هم با این همه دستاورد و نکته جذاب این است که همچنان به کارشان ادامه می دهند. 

تاثیر دی بروین روی منچسترسیتی

وقتی کوین دی بروین حضور دارد، همه چیز فرق می‌کند. او یکی از بهترین بازیکنان نسل ماست. بازگشت او انگیزه بزرگی برای تیم است و امیدواریم روز خوبی داشته باشد زیرا وقتی در فرم ایده‌آل باشد، متوقف کردن او بسیار دشوار است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • گلر پیکان: ما هم رتبه تک رقمی میخواهیم
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • جشنواره رود و ریل در لرستان/«بیشه» در مسیر ثبت جهانی
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت! +عکس
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • پرونده ثبت جهانی آسبادهای خراسان جنوبی در حال تکمیل است
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • برناردو سیلوا: کروس و مودریچ الگوهای من هستند
  • (ویدئو) یک روحانی: دوست دارم کنسرت بروم و فیلم بازی کنم