Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: از ورزشکاران حاضر در اردوهای تیم ملی برای مسابقات آسیایی جاکارتا حمایت ویژه می‌شود و اگر این ورزشکاران بتوانند عضو ثابت تیم ملی در مسابقات باشند، این حمایت‌ها دوچندان خواهد شد که امیدواریم ورزشکاران استان بتوانند در این دوره از مسابقات سربلند و پیروز باشند و برای کاروان کشورمان هم آرزوی پیروزی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هیئت‌های ورزشی جانبازان، معلولان، نابینایان و ناشنوایان از هیئت‌های خاص محسوب می‌شوند، تصریح کرد: حمایت ویژه‌ای از این هیئت‌ها خواهد شد و هر چند سالن های ورزشی اداره کل در خدمت این قشر از ورزشکاران وجود دارد، در صدد این هستیم که خلاء تمرینات این ورزشکاران را با رایزنی با دستگاه‌های مربوطه حل کرده و شرایط مناسب‌تری را برای تمرینات این ورزشکاران فراهم سازیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت: با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم تلاش و جدیت بر این است تا راه‌اندازی مجموعه خیرین ورزش‌یار در استان را عملیاتی کرده و در حوزه ورزش شاهد حضور کمک‌ها و مساعدت‌های خیرین باشیم.

آقاخانی گفت: یکی از اساسی‌ترین نیازهای جامعه ورزش استان بحث خیرین ورزشی است که با راه‌اندازی این مجموعه بخش مهمی از مشکلات ورزش استان مرتفع شود و این مجموعه می‌تواند در حوزه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز کارهای بزرگی را برای جوانان استان انجام دهد.

وی افزود: در راستای توسعه و ترویج ورزش در سطح استان و گرایش هر چه بیشتر مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان به حوزه ورزش تلاش می‌کنیم تا از فعالیت‌های هیئت‌های ورزشی در این زمینه حمایت‌های لازم را انجام داده و از این طریق زمینه حضور مردم را در ورزش‌های مختلف شاهد باشیم.

انتهای پیام/ح

راه‌اندازی مجموعه خیرین ورزش‌یار در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات آسیایی گلبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از sadaa؛ بیش از ۲۰۰ روز از تجاوزات اشغالگر به مردم ما و هدف قرار دادن مستقیم ورزش فلسطینی‌ها می‌گذرد، به سختی روزی می‌گذرد که یک مرکز ورزشی تخریب نشود یا یکی از کادر‌های این سازمان به شهادت نرسد. حرکت ورزشی به ویژه در فوتبال که بیشترین سهم هدف گیری و شهادت را داشته است.   آخرین قتل عام اشغالگر دو برادر احمد و علی جمال ابوهلال، بازیکنان آکادمی فوتبال اسکور در نوار غزه بودند که بر اثر حمله موشکی نیرو‌های اشغالگر که مستقیماً آنها را هدف قرار دادند، ­به شهادت رسیدند و به ۱۵۰ شهید فوتبال پیوستند.   طی دو هفته گذشته ۶ غنچه به گلستان شهدای نهضت ورزش یعنی برادران محمد و محمود زیاد ابو شعار، عبدالرحمن ابوغولا، آدم رامز نبهان و دو برادر محمد و سامی بلال ابوعیسی پیوستند؛ که در حملات صهیونیست‌ها به مناطق مختلف نوار به شهادت رسیدند.   جنایات وحشیانه اشغالگران تنها بازیکنان را هدف قرار نداد، بلکه زمین‌های فوتبال و مقر باشگاه‌ها و فدراسیون‌های ورزشی را نیز هدف قرار دادند. مکان‌های ورزشی به شکلی ویران شده است که نشانی از از آن باقی نمانده است جز سنگ‌های تخریب شده و بقایای جام‌هایی که نمایانگر تاریخ بزرگ این باشگاه بود که در سال ۱۹۷۶ تأسیس شده بود.   این باشگاه یک بار قهرمانی در لیگ برتر استان‌های جنوبی، دو بار جام باشگاه‌های نوار غزه و سه بار قهرمان سوپرجام فلسطین را در کارنامه دارد. به این ترتیب تعداد اماکن ورزشی ویران شده به ۵۶ مورد می‌رسد که ۴۶ مورد برای فوتبال، ۳۹ مرکز در نوار غزه و ۷ مرکز در کرانه باختری رود اردن است.

دیگر خبرها

  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است