Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:45:00 GMT

بوستان های جنوب تهران آماده میزبانی از روزه داران است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۲۱۷

بوستان های جنوب تهران آماده میزبانی از روزه داران است

شهرری - ایرنا - شهردار منطقه 20 (شهرری) از آماده سازی بوستان ها و فضاهای تفرجگاهی جنوب تهران برای خدمات رسانی ویژه به روزه داران با محوریت فضاهای پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و بقعه های متبرکه خبر داد.

به گزارش ایرنا، سید احمد صفوی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و فصل بهار که زمان مناسبی برای بهره مندی شهروندان از بوستان ها است، فضاهای سبز و تفرجگاهی این منطقه برای خدمات رسانی به شهروندان در زمان های افطار تا سحر آماده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به حضور خیل عظیمی از شهروندان دیگر مناطق و شهرها در اماکن مذهبی شهرری همزمان با ماه مبارک رمضان، فضاهای پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و امامزادگان واجب تکریم با نگاه ویژه رسیدگی می شود.
وی تصریح کرد: عوامل امورشهری در این مناطق در آماده باش کامل به سر می برند.
صفوی با اشاره به اینکه بیش از 60 زمین چمن مصنوعی در نواحی هفت گانه شهرری در اختیار شهروندان قرار دارد، گفت: شهروندان روزه دار می توانند از فضاهای تفرجگاهی 117 بوستان شهری این منطقه بهره مند شوند.
وی گفت: بازپیرایی قطعات فضای سبز، کاشت گل های فصلی و مبارزه بیولوژیکی و مکانیکی با آفات درختان و درختچه ها از دیگر مراقبت های نگهداشتی است که با هدف رسیدگی ویژه به بوستان های شهری انجام شده است.
شهردار منطقه 20 پخش اذان در بوستان ها، اماکن فرهنگی، مذهبی و ساختمان های زیرمجموعه شهرداری منطقه را از دیگر مواردی برشمرد که در ماه مبارک رمضان با توجه ویژه اجرا می شود.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ماه رمضان شهرداري منطقه 20

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ناصرخاکی از صدور دستوری به شهرداری فردیس برای ساماندهی «پارک تندرستی» در این حوزه قضائی خبر داد و گفت: یکی از مشکلات این شهرستان، علیرغم تراکم بالای جمعیت، کمبود فضاهای سبز بوده و همین موضوع موجب محرومیت و عدم دسترسی همه شهروندان به این فضاها شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از پارک‌های مهم این شهرستان، «پارک تندرستی» است، تصریح کرد: با توجه به شرایط گفته شده و وقوع برخی بزه به دلیل حضور اراذل و اوباش و توزیع مواد مخدر و همچنین آسیب به چندین کودک در جریان حمله سگ‌ها، به شهرداری فردیس دستور ساماندهی فوری این پارک داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس بیان کرد: بر این اساس شهرداری فردیس مکلف شده است ضمن محصور کردن این پارک، با استقرار نگهبان در خصوص ورود و خروج شهروندان، کنترل‌های لازم را داشته باشد تا امکان استفاده از فضاهای سبز برای همه شهروندان فراهم شود.

کد خبر 6088627

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش