Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@12:48:05 GMT

افطاری کامل و تازه در محطی اصیل و آرام

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۲۲۷

برند چای لوکس و جهانی دیلماه که کمتر از یک سال است با تی لانژ ها ی خود به طور رسمی وارد ایران شده است درماه مبارک رمضان میزبانان روز داران محترم خواهد بود.

 فعالیت تی لانژ تلفیقی از یک رستوران و کافه است .تی لانژ محیطی آرام و کلاسیک برای صرف میان وعده‌های غذایی به همراه مرغوب ترین چای های دنیا را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید باور کردنی نباشد اما شما در تی لانژحق انتخاب انواع اسموتی، شیک، موکتیل بستنی و ... را دارید که همه شان با چای های ناب دیلماه و آبمیوه های تازه تهیه شده اند.

سرو چای و اسنک‌های مخصوص در تی لانژ تجربه‌ای متفاوت را برای شما رقم خواهد زد و فضایی مناسب برای گذراندن زمان با فراغ بال را برای جمع دوستانه یا خانوادگی شما بوجود می آورد. هم اکنون شعبات اصلی این برند در کشورهای سریلانکا،ایران،مالزی،اندونزی،کویت،فلسطین و برونی در حال فعالیت هستند.

کمتر از یک سال است که شعب تی لانژهای دیلماه درمرکز خرید سام واقع در "خیابان فرشته" و مرکز خرید پریس، واقع در خیابان پاسداران" افتتاح شده اند و میزبان هموطنان ایرانی و میهمانان خارجی هستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کافه افطاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین داروی اصلی بیماران تالاسمی/ از دفروکسامین تا دفرازیروکس

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پیکان‌پور، در خصوص داروهای بیماران تالاسمی، گفت: مصرف ماهانه دفروکسامین در سال ۱۴۰۲ حدود ۴۰۰ هزار عدد ارزیابی می‌شد که تعداد تأمین شده آن بنا بر آمار دقیق ۴.۹۰۰.۰۰۰ بوده است و از این تعداد ۱.۳۲۰.۰۰۰ عدد آن را برند دسفرال تشکیل می‌داد.

وی در خصوص دفرازیروکس، توضیح داد: در سال ۱۴۰۲ مصرف ماهانه این دارو حدود ۵۰۰ هزار عدد محاسبه شد که مبتنی بر آمار قابل استناد ۶.۵۰۰.۰۰۰ عدد آنکه اتفاقاً ۳۵۸.۰۰۰ عددش شامل برند جیدنیو بود را تأمین کردیم و نکته قابل توجه اینکه در سال ۱۴۰۱ میزان تأمین برابر با ۶.۶۰۰.۰۰۰ می‌شد که ۷۵.۰۰۰ عدد آن از برند جیدنیو به شمار می‌آید.

پیکان‌پور با بیان اینکه سواد عددی مهارتی است که به واسطه آن می‌توان به راحتی آمار را تجزیه و تحلیل نمود، تصریح کرد: در تأمین داروهای تالاسمی موفق عمل شده است.

کد خبر 6064303 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تأمین داروی اصلی بیماران تالاسمی/ از دفروکسامین تا دفرازیروکس
  • اقامتگاه‌های بوم‌گردی محلی برای ارائه فرهنگ اصیل میزبانی به گردشگران
  • هالند برای همیشه کشتی کچ را کنار گذاشت/ اخبار WWE
  • ویدیو/ کدام جریان‌ها از ترامپ‌هراسی سود می‌برند؟
  • باارزش‌ترین برند‌های جهان در سال ۲۰۲۴
  • جوی آرام و پایدار تا نهم فروردین در فارس حاکم است
  • پیکانی‌ها اسفند 1402 را از یاد نمی‌برند
  • رفع یبوست با ۳ حرکت ورزشی ساده
  • برند در سایه قانون
  • اپل گوشی تاشو می‌سازد؟