Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@19:50:02 GMT

استقلال با بیشترین ملی پوش در جام جهانی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۵۶۶

استقلال با بیشترین ملی پوش در جام جهانی

تیم فوتبال استقلال بیشترین تعداد ملی پوش را در جام جهانی ۲۰۱۸ خواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیش از این نام ۷ بازیکن استقلال در لیست ۳۵ نفره تیم ملی حضور داشت اما کی روش با خط زدن ۳ نفر از آنها نام ۴ بازیکن این تیم را در لیست نهایی تیمش قرار داد.

در لیست ۳۵ نفره تیم ملی نام امید نورافکن در لیست رزرو تیم ملی قرار داشت که او در نهایت جام جهانی را از دست داد اما کی روش به جز این بازیکن ترجیح داد نام وریا غفوری و سیدحسین حسینی را هم از لیست مسافران جام جهانی خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی افتاده است که وریا غفوری از بعد از جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۵ پایه ثابت تمام اردوهای تیم ملی بود ولی کی روش در تصمیمی عجیب ترجیح داد نام او را از لیست تیم ملی خارج کند.

اما کی روش تصمیم گرفت لیست خود را با روزبه چشمی، سید مجید حسینی، پژمان منتظری و امید ابراهیمی تکمیل کند تا به این شکل استقلال بیشترین سهمیه را در جام جهانی ۲۰۱۸ داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امید نورافکن وریا غفوری پژمان منتظری امید ابراهیمی امید ابراهیمی امید نورافکن پژمان منتظری روزبه چشمی سید مجید حسینی سیدحسین حسینی کارلوس کی روش وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین سرچ ایرانی ها در گوگل در فروردین ۱۴۰۳ چه بوده است؟ (اینفوگرافی)

مهم‌ترین اتفاقی که نه تنها در ایران، بلکه در جهان جستجو شد، پاسخ و حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل بود. بعد از آن، ماه رمضان و شب قدر و دعاهای این ماه بیشترین جست‌وجو را داشتند. نکته جالب اینجاست، مردمی که دعای مجیر جست‌وجو می‌کنند، مرگ «فرامرز اصلانی» خواننده هم برایشان مهم است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • لیست تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • ثبت بیشترین بارندگی در رباط خان با ۲۵ میلی متر
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • بیشترین بارش‌ها با ۴ میلیمتر در بروجن
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • کدام کشور بیشترین هزینه نظامی را ثبت کرد؟
  • بیشترین سرچ ایرانی ها در گوگل در فروردین ۱۴۰۳ چه بوده است؟ (اینفوگرافی)