Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزخراسان رضوی،رئیس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: این شهروند هنگام عبور از مسیر جاده ای روستایی متوجه حضور یک راس بره میش در کوههای اطراف روستای نجم آباد از توابع بخش مرکزی سبزوار شد که از مادر جدا شده بود.

حمیدرضا صادقی افزود: بره میش وحشی هم اینک مورد مراقبت دامپزشکان اداره حفاظت محیط زیست قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به فصل زایش حیوانات، از مردم درخواست می شود در صورت مشاهده بچه های وحوش مراتب را به اداره محیط زیست اطلاع دهند.

 

سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سبزوار بره میش وحشی حفاظت محیط زیست سبزوار خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب و خطر خروج تمساح پوزه کوتاه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان پیرو بارندگی اخیر و سیلابی شدن تمامی رودخانه‌ها و سر ریز شدن اکثر سد‌های استان از جمله پیشین، زیردان و همچنین ادامه شرایط نامساعد جوی، خطر خروج تمساح‌ها از برکه محل زیست اصلی آنها وجود دارد.
از ساکنین در مناطق سیل زده درخواست می‌شود نسبت به تردد غیر ضروری در مناطق سیلابی، حاشیه رودخانه باهوکلات، هوتک‌ها، مرداب‌ها و مناطق حاشیه‌ای زیستگاه‌های حیات وحش تا زمان فروکش کردن سیلاب و برگشت به شرایط عادی، خودداری کنند.
به منظور پیشگیری از وقوع حوادث تلخ و حملات احتمالی حیات وحش به هم استانی‌ها توصیه شده در زمان مشاهده هر گونه جانور وحشی گرفتار در مناطق سیلابی، مراتب را به نزدیک‌ترین اداره حفاظت محیط زیست اعلام و یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل فرمایند.

دیگر خبرها

  • سیلاب و خطر خروج تمساح پوزه کوتاه
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • بوتیمار تحویل محیط زیست اردکان شد
  • دستگاه قضایی شهرستان بوکان حامی حفاظت از محیط زیست است
  • چهار گونه جانوری در طبیعت «میاندشت» تیمار و رهاسازی شدند
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • رهاسازی ۳۰ قطعه کبک در دامان طبیعت مرند
  • ۲۰ عنوان برنامه همزمان با هفته محیط زیست در مرکزی اجرا می شود
  • ریشه‌های غنی تاریخی در حفط محیط زیست مورد توجه قرار گیرد