Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه آهن شمال شرق۲ از افزایش رشد ۱۶۴ درصدی حمل ونقل بین‌المللی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ خبر داد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی راه آهن شمال شرق2، محمدرضا قربانی اظهار داشت: از ابتدای سال 97 تاکنون مجموع بار حمل شده بین‌المللی 19 هزار و 727 تن شامل 2 هزار و 365 تن محموله صادراتی و 17 هزار و 362 تن محموله وارداتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این آمار ازطریق حوزه ریلی اداره کل راه‌آهن منطقه شمالشرق 2 و از طریق مرز ریلی اینچه‌برون انجام شده است.

مدیرکل راه آهن شمال شرق2 تصریح کرد: از ابتدای سال 97 برای نخستین بار میزان 62 تن انواع روفرشی صادراتی، 21 واگن خرما به میزان 1356 تن، 6 واگن سنگ گرانیت به وزن 384 تن، 2 واگن سیب 85 تنی و 1 واگن مواد پلاستیک 57 تنی به مقصد کشور قزاقستان از ایستگاه‌های گرگان و اینچه برون بارگیری و صادر شد.

قربانی گفت: محموله‌هایی مانند جو، دانه آفتابگردان، کلزا، سبوس گندم، روغن پایه و الوار از کشورهای قزاقستان، ترکمنستان و روسیه نیز وارد و پس از تخلیه به مقاصد مختلف کشور اعزام و حمل می‌شود.

مدیرکل راه آهن شمال شرق2 ادامه داد: در 54 روز گذشته 24 هزار و 699 تن کالا بارگیری و میزان 15 هزار و 598 تن بار در این ناحیه تخلیه صورت گرفته است.

قربانی تصریح کرد: تن کیلومتر مرزی در سال جاری 3 میلیون و 313 هزار و 577 تن کیلومتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد افزایش نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رضا اخلاص‌مند با اشاره به گزارش بارش‌های استان در سال آبی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، افزود: میزان بارندگی تجمعی در سال آبی امسال در استان همدان برابر ۳۲۵ میلی متر است، درحالی که میزان بارندگی تجمعی سال آبی گذشته در بازه زمانی مشابه برابر ۲۳۴ میلی متر گزارش شده بود.

او با بیان اینکه متوسط بارندگی بلندمدت در بازه زمانی مشابه در همدان برابر ۲۹۶ میلی متر است، تأکید کرد: در این زمینه شاهد افزایش ۳۹ درصدی تغییرات بارندگی نسبت به سال آبی گذشته و ۱۰ درصدی تغییرات نسبت به متوسط بلندمدت هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارش در استان در محدوده مطالعاتی نهاوند، حوضه کرخه، ایستگاه مطالعاتی وراینه ثبت شده و کمترین میزان بارش در محدوده مطالعاتی رزن، قهاوند، حوضه قره چای و ایستگاه‌های قهاوند و خمیگان گزارش شده است.

اخلاص مند در ادامه از شهروندان به ویژه کشاورزان خواست تا در مصرف آب صرفه جویی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌ها در استان یزد
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور