Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@15:55:49 GMT

ایرنا مجموعه ای ارزشمند با سابقه کار درخشان است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۷۱۵

ایرنا مجموعه ای ارزشمند با سابقه کار درخشان است

همدان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مجموعه ای ارزشمند، با سابقه و دارای بنیه قوی است.

سیدسعید شاهرخی روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز همدان اظهار داشت: شاکله ایرنا از بدنه ای توانمند و نیروهای ارزشمند شکل گرفته است.
وی بیان کرد: با توجه به حضور نیروهای توانمند در این سازمان، انتظار مسئولان نیز از ایرنا بالاست و این دغدغه باید به نحو مطلوب پاسخ داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه ایرنا همکاری لازم برای انعکاس اخبار را داشته است، اضافه کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی مهمترین رسانه مرجع در انعکاس اخبار است.
وی اظهار داشت: ایرنا در شتاب دهی به روند سرعت اطلاع رسانی، صحت، دقت و کیفیت اخبار نیز کارهای خوبی انجام داده است و باید این رویکرد بیش از پیش تقویت شود.
شاهرخی یادآوری کرد: با توجه به نگاه ویژه مسئولان ارشد استان به اطلاع رسانی و رسانه ها، شورای اطلاع رسانی شکل گرفت و سند اطلاع رسانی تنظیم شده است.
وی ابراز امیدواری کرد که سند اطلاع رسانی همدان بتواند چشم اندازی روشن برای ایجاد تحول در این عرصه ایجاد کند.
معاون استاندار همدان گفت: مدیران اجرایی این استان باید از ظرفیت رسانه ها برای انتقال فعالیت های صورت گرفته بهره بگیرند و بیشترین تعامل را با رسانه ها داشته باشند.
شاهرخی اضافه کرد: برگزاری فصلی نشست های خبری با حضور رسانه های استان در سند اطلاع رسانی همدان گنجانده شده است و این راهبرد به صورت جدی پیگیری می شود.
7526/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه پلیس درباره لینک‌ ثبت‌نام تذکر لسانی به کشف حجاب

به گزارش خبرآنلاین،مرکز اطلاع رسانی فراجا، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لینک‌های منتشره جهت ثبت نام و نقش آفرینی در طرح تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی و موارد مشابه، از جانب پلیس نیست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفاً از طریق وب‌گاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897940

دیگر خبرها

  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر کشف حجاب ارسال نکرده‌است
  • اطلاعیه پلیس درباره لینک‌ ثبت‌نام تذکر لسانی به کشف حجاب
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • واکنش پلیس به لینک‌های تذکر کشف حجاب 
  • لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب
  • تدریس عملیات «وعده صادق» در دانشکده‌های نظامی جهان