Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک متمول باشگاه چلسی نمی تواند بازی های تیمش را از نزدیک ببیند.

طرفداری- بریتانیا، ویزای رومن آبراموویچ را تمدید نکرده است و وی به همین دلیل نتوانست قهرمانی روز گذشته تیمش در جام حذفی را از نزدیک جشن بگیرد. به گزارش فایننشال تایمز، تیره و تار شدن روابط بین بریتانیا و روسیه طی چند ماه اخیر موجب چنین تصمیمی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای آبراموویچ که رابطه نزدیکی با کرملین دارد و با ثروت ۹.۳ میلیارد پوندی سیزدهمین مرد پولدار بریتانیا است، بعد از اتمام ویزای سرمایه گذاری به روسیه بازگشته است. دو نفر از افراد نزدیک به وی، صحت این اخبار را تایید کرده اند. یکی دیگر از نزدیکان آبراموویچ می گوید بریتانیا درخواست تمدید ویزای وی را رد نکرده است اما بدون گفتن دلیل خاصی، فعلا با درخواست موافقت نکرده و فرآیند طولانی شده است. وزارت امور خارجه بریتانیا و باشگاه چلسی، هنوز در مورد این اتفاق بیانیه ای منتشر نکرده اند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا

پارلمان بریتانیا لایحه‌ی بحث برانگیز مربوط به اخراج پناهجویان از بریتانیا را امضا کرد که به موجب آن دولت بریتانیا این اجازه را دارد تا پناهجویانی که به صورت غیرقانونی وارد این کشور می‌شوند را اخراج و به رواندا منتقل کند.

به گزارش فارس، ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا در راستای تصویب این لایحه قانونی اعلام کرده است که پرواز‌های اخراج مهاجران این کشور از ماه ژوئیه آغاز می‌شود.

سوناک به همراه اعضای حزب محافظه‌کار بریتانیا به دنبال تصویب قانونی هستند که قضات این کشور را ملزم کند، کشور آفریقای شرقی را به عنوان یک کشور ثالث امن در نظر بگیرند.

آن‌ها همچنین قصد دارد تا به وزرا و قانونگذاران در مورد رسیدگی به درخواست‌های پناهندگی این اختیار را بدهند تا بخش‌هایی از قوانین بین‌المللی و داخلی حقوق بشر را جهت دور زدن حکم دادگاه عالی بریتانیا مبنی بر غیرقانونی بودن ارسال مهاجران با بلیط یک طرفه به کیگالی، پایتخت رواندا را نادیده بگیرند.

به این ترتیب پس از کشمکش‌های فراوان میان اعضای مجلس اعیان و عوام انگلیس بر سر اصلاح لایحه مذکور، در نهایت این للایحه بدون هیچ اصلاحیه‌ای پذیرفته و به مرحله تصویب رسید. به واسطه تصویب این لایحه در هر دو پارلمان در نهایت، لازم‌الاجرا شدن آن قطعی شد.

در عین حال، موسسات خیریه بریتانیا ضمن مخالفت با این طرح عنوان کرده‌اند که اجرای آن غیرممکن بوده و کمک چندانی به کاهش حجم درخواست‌های پناهندگی در این کشور نمی‌کند.

با این حال ریشی سوناک ضمن حمایت از آن عنوان کرده است که تا ده الی دوازده هفته دیگر اولین پرواز پناهجویان به رواندا انجام خواهد گرفت و تاکید کرده است که اجرای این قانون بدون هیچ «اما و اگری» عملی خواهد شد.

وی در جریان حمایت از لایحه مذکور عنوان کرد: پرواز‌ها را آغاز خواهیم کرد و قایق‌هایی راکه مهاجران غیرقانونی را به این کشور می‌آورند، متوقف می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • ویزای شنگن ۵ ساله برای شهروندان کشور‌های عربی
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان
  • طرح جدید : شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • جزئیات مذاکره پرسپولیس برای تمدید قرارداد اوسمار ویرا