Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@01:12:52 GMT

برخی در برجام یکی به نعل و یکی به میخ می‌زنند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۷۸۱

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی اعضای اتحادیه اروپا در خصوص برجام یکی به نعل و یکی به میخ می زنند و این تناقض گویی ها در گفته های آنان، شک برانگیز است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، علی اکبر ولایتی گفت: برخی اعضای اتحادیه اروپا می گویند به برجام پای بند هستند. برخی نیز در حوزه اقتصادی می گویند روابط اقتصادی را توسعه می دهند اما برخی مقامات اروپایی چنین اظهار می دارند که بنا نیست جلوی آمریکایی ها بایستند و تضمین بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این تناقض گویی ها در گفته های مقامات اروپا شک برانگیز است. امیدواریم مسئولان دولتی ما در مذاکرات خود بتوانند تضمین های لازم را بگیرند والا به طرفی که مذبذب است و حرف های متناقض می زند نمی شود، اعتماد کرد. وی همچنین درباره شرکت توتال و همکاری آن با ایران نیز گفت: پروژه توتال یک نمونه عملی از این پایبندی هاست. این همه تبلیغ و کارهای نمایشی کردند و عکس یادگاری گرفتند اما موقع عمل که شد می گویند ما در مقابل فشارهای آمریکایی ها نمی توانیم بایستیم؛ بنابراین عملا برجام یک طرفه می شود. این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین به نظر قاطع مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: نظر قاطع جمهوری اسلامی ایران که از لسان مبارک مقام معظم رهبری بیان شد این است که تضمین جدی گرفته شود که خدشه ای نپذیرد.

ولایتی درباره انتخابات اخیر عراق ابراز خرسندی کرد، به دولت و مردم این کشور تبریک گفت و مطرح کرد: خوشحالیم از اینکه انتخابات در این کشور در کمال امنیت و آرامش انجام شد و هر چه مردم عراق بپسندند برای ما مطلوب است. وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه دولت و مردم عراق اجازه دخالت خارجی را نمی دهند و از آنجا که انتخابات به خوبی و به سلامت انجام شده است هر چه هست مبارک است. اصل، این است که انتخابات در آرامش کامل و بدون هیچ خدشه ای برگزار شده است و این برای ما به عنوان همسایه عراق بسیار مهم است. وی تصریح کرد: آرزوی خوشبختی مردم عراق را در سایه دموکراسی داریم و از این طریق می توانند به سعادت برسند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ولایتی پروژه توتال انتخابات عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان درباره اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دور دوم گفت: به طور قطع مردم همانند دوره نخست و حتی با قدرت بیشتری پای صندوق‌های رای خواهند آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او ادامه داد: طبیعتا کسانی که در نامزدهایشان در دور نخست رای نیاوردند حضور پررنگی در انتخابات نخواهند داشت.

شاکری با اشاره به ترکیب هیات رئیسه مجلس آتی افزود: قطعا رای نمایندگان در فراکسیون نیرو‌های انقلاب نقش بسزایی در شکل گیری هیات رئیسه مجلس دارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: معتقدم که دو جریان اصولگرای مجلس چالشی با یکدیگر ندارند و حدس میزنم که هیات رئیسه نیز ترکیبی از دو جناح اصولگرایی خواهد داشت.

او ادامه داد: نباید این تصور شکل بگیرد که جریان پیروز در هیات رییسه تمامی امور مجلس را به دست خواهد گرفت و البته ممکن است چهره جدیدی ریاست مجلس را عهده دار شود.

شاکری در پایان گفت: نباید با پیش داوری درباره مراکز قدرت مجلس فضا را متشنج و از رسالت اصلی آن دور کرد.

دیگر خبرها

  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • گفت و شنود/ بعدش چی؟!
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است