Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، کمیته رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد رژیم صهیونیستی محدودیت‌ها در قبال اسرای فلسطینی را ماه مبارک رمضان دو چندان کرده است.

حسن عبد ربه، مشاور کمیته رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطین، گفت: «حدود ۳۶۰ زندانی کم سن و نابالغ از جمله نه اسیر دختر فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر اسرائیل قرار دارند و این اسیران فلسطینی در اقدامی ظالمانه و غیرقانونی از نشستن سر سفره‌های افطار ماه مبارک رمضان با خانواده‌ها و خویشاوندان خود محروم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی به طور عمدی محدودیت‌ها و فشار‌های زیادی علیه اسرای فلسطینی به خصوص در ماه مباک رمضان اعمال می‌کند تا درد و رنج آنان را افزایش دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو مانع از انعقاد توافق درباره جنگ غزه می‌شود

یکی از مسوولان ارشد کابینه رژیم صهیونیستی، نخست وزیر این رژیم را به بی‌میلی در انعقاد توافق با گروه‌های فلسطینی درباره جنگ غزه و سنگ‌اندازی در برابر امکان انجام چنین توافقی متهم کرد.

به گزارش ایسنا، تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز جمعه به نقل از این مسوول که نامش را فاش نکرد، گزارش کرد «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اصلا نمی‌خواهد درباره جنگ غزه توافقی حاصل شود بلکه در حال ایجاد مشکلات و مانع‌تراشی است.

روزنامه رای‌الیوم نوشت این مسوول افزود امکان دستیابی به توافق با گروه‌های فلسطینی ظرف چند روز آینده وجود دارد، اما «نتانیاهو خواستار مطالعه یک توافق جامع (غیر از پیشنهاد فعلی طرف مصری) است تا روند دستیابی به توافق در حال حاضر را مختل کند.

طبق گزارش روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» عصر امروز، یک هیئت امنیتی مصری با پیشنهاد آزادی تمامی اسرای صهیونیستی در غزه، آزادی صدها اسیر فلسطینی و برقراری آتش‌بس یک ساله وارد تل‌آویو شد.

به گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی، «سرویس‌های امنیتی اسرائیل بر این باورند که این آخرین فرصت برای بازگرداندن گروگان‌ها از غزه است».

مسوول مذکور صهیونیستی گفت «سازمان امنیتی و اکثریت سطح سیاسی می‌خواهند به پیشنهاد جدید مصر چراغ سبز نشان دهند».

اما به گفته این مسوول، نتانیاهو چند ملاحظات در مورد چنین توافق موقتی داشت و درخواست بررسی یک حل و فصل جامع کرد.

این مسوول توضیحی نداد که چرا نتانیاهو این موضع را اتخاذ کرده است، اما اپوزیسیون رژیم صهیونیستی نتانیاهو را به این مساله متهم می‌کند که او به «دلایل سیاسی» در دستیابی به توافق با گروه‌های فلسطینی مانع ایجاد می‌کند.

مصر، قطر و آمریکا ماه‌هاست که مذاکرات غیرمستقیم بین رژیم صهیونیستی و حماس را با هدف دستیابی به توافق آتش‌بس در نوار غزه و تبادل اسرا بین دو طرف رهبری می‌کنند اما به دلیل رد مطالبات حماس در پایان یافتن جنگ، خروج نیروهای رژیم صهیونیستی از نوار غزه و بازگرداندن آوارگان فلسطینی به شمال غزه، این مذاکرات به نتیجه نرسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر جنگ ویرانگر غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرده است و حدود ۱۱۲ هزار کشته و زخمی برجای گذاشته است که اکثر آنها کودک و زن هستند. 

رژیم صهیونیستی با وجود صدور قطعنامه آتش‌بس فوری توسط شورای امنیت و علیرغم حضور در دادگاه بین المللی دادگستری به اتهام ارتکاب «نسل کشی» به جنگ ویرانگر خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نتانیاهو مانع از انعقاد توافق درباره جنگ غزه می‌شود
  • هیئتی از مصر وارد تل‌آویو شد
  • گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد
  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • حمله‌های شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به رفح
  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • افشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرا
  • ۳۰ژنرال و افسر اسرائیلی در اسارت حماس/حضور سنوار در مناطق عملیاتی