Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@04:28:55 GMT

عباس برای سومین بار در کمتر از یک هفته راهی بیمارستان شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۸۲۱

عباس برای سومین بار در کمتر از یک هفته راهی بیمارستان شد

مسئولان فلسطینی اعلام کردند که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز راهی بیمارستان شد که این برای سومین بار درکمتر از یک هفته از مراجعه محمود عباس به بیمارستان بوده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، پیشتر نیز خبرگزاری فلسطینی وفا گزارش داده بود که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که ۸۲ سال سن دارد، شنبه شب برای بررسی و معاینه عملی که در گوش میانی وی در روز سه شنبه انجام شده بود، راهی بیمارستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود عباس همچنین ریاست هیات فلسطین در نشست فوق العاده سران سازمان همکاری اسلامی را که در استانبول با محوریت تحولات مسئله فلسطین در روز جمعه برگزار شد، بر عهده نداشت.

در رسانه‌ها از اوایل سال میلادی جاری شایعه‌هایی مبنی بر نابسامان شدن اوضاع جسمی محمود عباس مطرح می‌شود، اما جنبش فتح این مسئله را تکذیب کرده است.

در اکتبر ۲۰۱۶ نیز محمود عباس برای انجام معاینه‌های قلبی راهی بیمارستانی در کرانه باختری شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام محمود عباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد

به گزارش جماران؛ دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد رژیم اشغالگر صهیونیستی تنها بیمارستان دولتی رفح را هدف قرار داده است.

دفتر مذکور در بیانیه‌ای تاکید کرد که ما در مقابل یک فاجعه انسانی حقیقی قرار داریم و از همه دنیا می‌خواهیم جلوی ادامه جنایات صهیونیست‌ها را بگیرند.

این بیانیه می‌افزاید که رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ بیش از 400 کشتار و جنایت را در استان رفح مرتکب شده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه بیان کرد که هیچ منطقه امنی در نوار غزه وجود ندارد و منطقه المواصی شرایط اسکان آوارگان فلسطینی را ندارد.

 

دیگر خبرها

  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • وضعیت بارش و دمای هوا تا اواخر خرداد
  • آخرین جزئیات بارش‌ها و دمای هوای تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • برگزاری مارتن اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • حمایت از ستمدیدگان توصیه صریح دین اسلام است
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر با استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی
  • تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد