Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@18:53:21 GMT

ادامه اخراج‌اجباری‌پناهجویان‌افغان ازآلمان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۸۷۵

دولت آلمان باوجود گسترش جنگ و ناامنی در افغانستان در نظر دارد تا گروه جدیدی از پناهجویان افغان را از این کشور به کابل اخراج کند. ناطقان: در ادامه اخراج پناهجویان افغان فعالان حقوق مهاجرین در آلمان اعلام کردند که دولت آلمان در نظر دارد تا گروه جدیدی از پناهجویان افغان را طی تا چند روز آینده از این کشور اخراج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس آمارهای ارائه شده توسط دولت آلمان، در سال گذشته میلادی بیشترین تعداد درخواست پناهندگی پس از پناهجویان سوری مربوط به پناهجویان افغان بوده است.

در پی تشدید ناامنی ها در افغانستان در چند سال اخیر هزاران پناهجوی افغان راهی اروپا شدند که بیشتر آنها نیز در آلمان درخواست پناهندگی داده‌اند.

از سوی دیگر، مقامات محلی برخی از ایالت‌های آلمان با اخراج اجباری پناهجویان افغان مخالف هستند زیرا اوضاع امنیتی افغانستان برای زندگی را مساعد نمی‌دانند.

همزمان با تشدید روند اخراج اجباری پناهجویان افغان از آلمان بیش از 220 پناهجوی افغان در چند ماه اخیر از این کشور اخراج شده است.

اخراج پناهجویان افغان از کشورهای اروپایی و بویژه آلمان در حالی صورت می‌گیرد که ناامنی‌‌ها در افغانستان به شدت گسترش یافته و مردم از فقر و بی‌کاری رنج می‌برند.

این در حالی است که برخی از نهادهای حامی پناهجویان اخراج اجباری پناهچویان افغان از کشورهای اروپایی را متضاد با ارزش‌های انسانی دانسته و وضعیت امنیتی و اجتماعی در افغانستان را نامساعد می‌دانند. منبع: تسنیم برچسب ها: اخراج اجباری ، پناهجویان افغان ، آلمان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اخراج اجباری پناهجویان افغان آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج پناهجویان از بریتانیا

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • طرح دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان به رواندا قانون شد
  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه
  • دولت انگلیس به زودی شماری از پناهجویان را راهی روآندا می‌کند
  • تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود
  •  تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • پارلمان انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • اخراج پناهجویان از بریتانیا