Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدعبدالرزاق موسوی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شیراز در نشست خبری وضعیت مالی شهرداری شیراز، گفت: حجم بدهی شهرداری شیراز حدود ۲۱۰۰ میلیارد تومان است که بخشی از این میزان بدهی مربوط به استقراض است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم اعضای کمیسیون حقوقی شورای شهر شیراز رسیدگی به شکایات، حسابرسی و بررسی عملکرد سالانه شهرداری است، افزود: در حال حاضر بیشترین پرونده حقوقی در دادگاه‌های این شهر متعلق به شهرداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۶ هزار نیرو در شهرداری باید تعدیل و برای جابه‌جایی آنان تدبیری اتخاذ شود.

وی اظهار کرد: برای برطرف کردن مشکلات موجود برگزاری مناقصات و مزایده‌هایی که از سوی شهرداری برگزار می‌شود، ۱۹ پیشنهاد به مجموعه شهرداری اعلام شده تا برای رفع نواقص این پیشنهاد‌ها را اجرا و عملیاتی کنند.

موسوی افزود: مقرر شده اختیار انعقاد قرارداد‌های شهرداری تا سقفی مشخص مشروط به اطلاع شورای شهر به این مجموعه واگذار شود و اگر از سقف تعیین شده بالاتر رفت، داشتن مصوبه شورای شهر الزامی است.

این عضو شورای شهر شیراز گفت: پیشنهاد راه‌اندازی شورای حل اختلاف دعاوی شهرداری داده شده که امید است هرچه سریع‌تر برای کاهش پرونده‌های شهرداری ایجاد شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شیراز تصریح کرد: همچنین شهرداری شیراز مکلف شده تا در کوتاه مدت، راهکار‌های درآمد پایدار نسبی را تهیه کند تا بودجه‌ی سال ٩٧ به خوبی محقق شود
انتهای پیام/ر

بدهی ۲۱۰۰ میلیاردی شهرداری شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری بودجه 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است

ایسنا/فارس شهردار شیراز گفت: پاکبانان با تلاش خود توانسته‌اند شهر شیراز را به‌عنوان تمیزترین شهر کشور، شهر پایتخت زیست‌محیطی آسیا و شهری که در یک سال حتی یک روز آلودگی هم نداشته شناخته شود، تبدیل کنند.

محمدحسن اسدی امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در آیین تقدیر و تجلیل از پاکبانان سطح منطقه ۷ شهرداری شیراز گفت: عشق، محبت و دوستی در دل پاکبانان موج می‌زند و با تلاش خود توانسته‌اند شهر شیراز را به‌عنوان تمیزترین شهر کشور، شهر پایتخت زیست‌محیطی آسیا و شهری که در یک سال حتی یک روز آلودگی هم نداشته شناخته شود، تبدیل کنند.

وی ضمن تشکر از یاوران پای‌کار شهرداری منطقه ۷ شیراز که پیش‌قدم هستند، بیان کرد: این منطقه از مناطق کم برخوردار است اما طی چند ماه گذشته شهرداری شیراز، بزرگراه سرلشکر شهید استوار را به بهره‌برداری رسانید و دو تقاطع شهید استوار ـ نصر شرقی و شهید استوار -خلیج‌فارس نیز  کلنگ‌زنی شد که قول دادیم طی ۱۵ ماه آینده به بهره‌برداری و افتتاح برسانیم و قطعاً امسال و سال‌های آینده شاهد اتفاقات خوبی در این منطقه خواهیم بود.

اسدی با بیان اینکه پاکبانان از زحمتکش‌ترین قشر شهرداری هستند، گفت: ما فصل جدیدی در شورای اسلامی شهر و شهرداری شروع می‌کنیم و آن‌هم توجه بیشتر به شما پاکبانان است و مسوولان مناطق با استفاده از ظرفیت قانون، برای همه پاکبانان برنامه‌های مختلف شود.

علی امینی، شهردار منطقه ۷ شیراز نیز گفت: سال گذشته پروژه‌های متعدد و بزرگ در منطقه ۷ افتتاح و کلنگ زنی شد که در سال ۱۴۰۳ حتماً می‌توانیم  این پروژه‌ها را تقدیم شهروندان در منطقه کنیم که نشان‌دهنده همت شورا و شهردار است. اگر پاکبانان و کارگران نبودند، شهر به زیبایی خود نمی‌رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول
  • نورپردازی المان‌های شهری شیراز با رنگ آبی در روز جهانی اتیسم
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز با ارزش ۶۰ هزار میلیارد تومان در نمایشگاه اکسپو
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی