Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا توانا، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: سهمیه برنج تخصیصی به استان اردبیل مجموعا"  480 تن بوده که شامل برنج تایلندی هومالی 99  تن از محل تأمین استان قزوین، برنج تایلندی هومالی  186 تن از محل تامین غله استان اردبیل و برنج هندی دانه بلند 195 تن از محل تامین استان قزوین طبق ابلاغیه وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه ریزی شده تا سهمیه برنج به نسبت جمعیت هر شهرستان توزیع شهرستانی شود و برنج سهمیه شهرستان‌ها از محل انبار غله استان تامین گردد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اضافه کرد: مباشرین عمده برای توزیع برنج سهیمه استان فروشگاه‌های رفاه، پرتوان، تعاونی مصرف سازمان صنعت، معدن و تجارت، یاس نوین، دکتر پناهی و کوروش می‌باشند و مردم شریف استان می توانند با مراجعه به این مراکز خرید اقلام مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

توانا افزود: سهمیه استان برای ماه ضیافت  200 تن مرغ منجمد، 40 تن گوشت قرمز منجمد و  40 تن تخم مرغ تخصیص یافته است.

وی افزود: برای توزیع گوشت قرمز منجمد فروشگاه‌های رفاه، شرکت پرتوان، یاس نوین و شرکت تعاونی مصرف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در نظر گرفته شدند.

توانا اظهار کرد: برای استان مقدار  320  تن شکر به قیمت کارخانه  27 هزار و 220  ریال محل تامین کارخانه شاهین دژ درنظر گرفته شده که پس از بررسی‌های لازم مقرر شد به قیمت خرده فروشی 30 هزار و 500  ریال عرضه شود.

انتهای پیام/ح

توزیع اقلام ضروری در مراکز خرید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازرگانی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق

به گزارش قدس آنلاین، رضا کنگری در پاسخ به چرایی افزایش قیمت برخی از کالاهای اساسی در روزهای اخیر گفت: با توجه به تعطیلات عید توزیع برخی از کالاهای اساسی به درستی انجام نشد و همین موضوع منجر به افزایش برخی اقلام در بازار شده است.

وی افزود: در حال حاضر توزیع کالاهای اساسی مانند روال سابق انجام می‌شود و بازار به ثبات رسیده است.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی اضافه کرد: در کالاهایی چون برنج و شکر  مشکلی وجود ندارد و عرضه آنها با قیمت مصوب است.

وی در ادامه گفت: وزارت جهادکشاورزی هر کیلو شکر را با قیمت ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان به بنکداران می‌دهد. بنکداران نیز با قیمت ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان در اختیار اتحادیه‌ها قرار می‌دهند و آنها نیز موظفند با رعایت قیمت مصوب هر کیلو ۲۸ هزار تومان به دست مصرف‌کننده برسانند.

کنگری تصریح کرد: برنج هندی نیز با قیمت هر کیلو ۳۳ هزار تومان در اختیار بنکداران قرار می‌گیرد که باید با قیمت هر کیلو ۳۵ هزار تومان به دست مصرف کننده نهایی برسد. برنج پاکستانی نیز با قیمت هر کیلو ۳۵ هزار تومان به بنکداران تحویل داده می‌شود که در نهایت با قیمت ۳۸ هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی همچنین افزود: نظارت بر فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها نیز بر اساس آمار تراکنش آنها است تا مشخص شود دقیقا با چه قیمتی اقلام به فروش می‌رسد. اگر چه بازرسان اتحادیه نیز نظارت‌های لازم را بر بازار دارند تا قیمت‌ها بالا نرود و همچنین با گرانفروشی نیز برخورد خواهند کرد.

وی همچنین در خصوص حبوبات نیز گفت: قیمت حبوبات در بازار آزاد متفاوت شده است. وزارت جهادکشاورزی به آن ورود کرده و نظارت های لازم را انجام می‌دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کشف برنج تقلبی در بابل
  • خروج بازار برنج از رکود، با خرید توافقی
  • آخرین وضعیت تولید شیرخشک در کشور/ خرید بدون تغییر قیمت از داروخانه‌ها
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • پرسشی از سخنگوی سازمان غذا و دارو؛ قیمت در داروخانه‌ها تغییر کرده است؟
  • معدوم سازی برخی اقلام فاسداز اماکن توزیع و مصرفِ استان
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • توزیع ۲ هزار و ۶۹ دستگاه لوازم ضروری زندگی بین مددجویان
  • توزیع بیش از ۱۸ هزار تن آرد در مناطق روستایی کرمانشاه
  • تامین ۱۰۰ درصدی کاغذ و مقوای مورد نیاز چاپ کتب درسی از طریق تولید داخلی