Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@07:27:46 GMT

دانشگاه تهران: زیباکلام هنوز بازنشسته نشده، اما می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۰۱۵

دانشگاه تهران: زیباکلام هنوز بازنشسته نشده، اما می‌شود

به گزارش جماران؛ معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: صادق زیبا کلام از این دانشگاه بازنشسته نشده است.

حسین حسینی گفت: صادق زیباکلام از دانشگاه تهران بازنشسته نشده و هنوز حکمی برای وی صادر نشده است.

وی افزود: نمی دانم چرا اینگونه اعلام کرده است. اگر از وی سوال شود، مشخص می شود که حقوق فروردین و اردیبهشت ماه را از دانشگاه تهران دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی دانشگاه تهران تاکید کرد: در صورتی که اگر وی بازنشسته شده بود حقوق وی به طور مستقیم از دانشگاه پرداخت نمی شد.

حسینی اظهار داشت: زیبا کلام به طور قطع تا پایان شهریورماه در دانشگاه حضور دارد و پس از آن براساس قانون وزارت علوم بازنشسته خواهد شد. البته شرایط وی در هیات امنای دانشگاه بررسی و هر تصمیمی که هیات امنا اعلام کند، آن تصمیم اجرایی خواهد شد.

امروز نامه ای از صادق زیبا کلام استاد دانشگاه تهران به رئیس این دانشگاه منتشر شده بود که در این نامه وی به بازنشستگی بدون اطلاع خود اعتراض کرده بود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 صادق زیباکلام موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید

 امین سالمی (رهبر ارکستر نوای آفتاب) ضمن بیان این خبر، عنوان کرد: نخستین اجرای ارکستر نوای آفتاب در سال جدید ۳۱ خردادماه و با اجرای یک کنسرت موسیقی بدون کلام همراه خواهد شد. او درباره علت اجرای کنسرتی بدون حضور خواننده توضیح داد: از سال ۱۳۸۷ که اجرا با ارکسترهای مختلفی را آغاز کردم، همیشه دغدغه‌مان این بود که در کنار خواننده‌ای که همراه ارکستر اجرا می‌کند،‌ توانایی‌های خود ارکستر و اعضا ارکستر نیز دیده شود؛ چراکه عموما توانایی ارکسترها به دلیل حضور یک خواننده تحت‌الشعاع محبوبیت یا عدم محبوبیت خواننده قرار می‌گیرند و آنطور که باید و شاید به چشم نمی‌آیند.

 ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۲ در دو مجموعه اجرا با خواننده همراه بود اما برای سال جدید با مشورت دوستان و همکارانم در ارکستر و موسسه نوای آفتاب مهر تصمیم بر آن شد که کنسرتی بدون کلام با ارکستری ۴۰ نفره داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • «استرس» و «توکل بر خدا» کلام مشترک این روزهای کنکوری‌ها
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • ترتیل صفحه 239 کلام الله مجید+ صوت
  • تأثیرات راهبردی عملیات وعده صادق در سطح منطقه و جهان
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • (ویدیو) زیباکلام: ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!
  • فیلم| واکنش افسر بازنشسته سیا به پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل