Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@15:11:16 GMT

فروش دل‎وجگر ۷۲۰ هزار تومانی مجوز ندارد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۰۲۴

فروش دل‎وجگر ۷۲۰ هزار تومانی مجوز ندارد

به گزارش جهان نيوز، اصغر برایی نژاد مدیرکل دامپزشکی استان تهران  درباره فروش گوشت قرمز به اصطلاح لاکچری با قیمت هرکیلوگرم 700 هزار تومان تا 900 هزار تومان در فروشگاهی در فضای مجازی اظهار کرد:  سازمان تعزیرات حکومتی درباره گران‌فروشی و موارد مربوط به قیمت کالاها در سطح شهر نظارت دارد؛ در  ماه‌های  گذشته  نیز این سازمان سوالاتی را درباره فروش گوشت قرمز به اصطلاح لاکچری از ما داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: سازمان دامپزشکی مجوز بهداشتی برای فروش گوشت لاکچری با برند جی‌اند جی صادر نکرده‌ است و در صورتی که سایت اینترنتی یا هر فروشگاه دیگری ادعایی در این ارتباط دارد،کذب است.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران گفت: هیچ نوع گوشت لاکچری از ما مجوزی نگرفته است و در صورتی که چنین ادعایی درباره دریافت مجوز بهداشتی دامپزشکی مطرح است ارائه شود تا با آنها برخورد صورت گیرد.

خبرگزاری تسنیم پیگیر فروش گوشت لاکچری با قیمتهای کاذب از مسئولان سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان شد اما مسئولان این سازمان هنوز حاضر به  پاسخ‌گویی  در این ارتباط نیستند.

پاییز سال گذشته بود که خبر خبرگزاری تسنیم مبنی بر فروش گوشت‌های لاکچری با قیمت 900 هزار تومان واکنش‌هایی را برانگیخت. با وجود گذشت 5 ماه از این اتفاق علی رغم اعلام مدیرکل دامپزشکی استان تهران مبنی بر اینکه مجوز عرضه اینترنتی فرآورده‌های خام دامی توسط این اداره کل صادر نشده است، اما، کماکان سایت مذکور در حال فعالیت و فروش گوشت‌های لاکچری با قیمتهای نامتعارف است و خبری از برخورد سازمان های زیربط با این کار غیرقانونی مشاهده نمی شود.

تنها در یک نمونه در این سایت، یک دست دل و جگر به قیمت 720 هزار تومان به فروش گذاشته شده است.

منبع: تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی روزهای اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6087079

دیگر خبرها

  • ۴ هزار و ۸۰۰ مجوز دامداری و پرورش طیور رد شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟