Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- ستاد ديه کشور اعلام کرد: حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب به منظور آزادي زندانيان جرايم غيرعمد تحت حمايت ستاد ديه کشور، مبلغي معادل چهار ميليارد ريال به گلريزان اين ستاد اختصاص دادند.

به گزارش روز يکشنبه ايرنا از روابط عمومي ستاد ديه کشور، علاوه بر حمايت معنوي از اين نهاد حمايتي، از ابتداي سال 1381 تا به امروز در مجموع مبلغي معادل يک ميليارد و 827 ميليون تومان از سوي معظم‌له براي آزادي بدهکاران غيربزهکار پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از ابتداي سال 1395 پايگاه اطلاع رساني رهبر معظم انقلاب به آدرس اينترنتي www.leader.ir با تعريف عنوان مددجويان ستاد ديه کشور در بخش واريز وجوهات شرعي، زمينه مشارکت بيش از پيش خيرين براي استخلاص محبوسان تحت حمايت ستاد ديه را فراهم کرده است که از اين طريق نيز بسياري از زندانيان نيازمند طعم شيرين آزادي را چشيده و به آغوش جامعه بازگشته‌اند.
بر اساس اين گزارش، سي و يکمين جشن گلريزان ستاد ديه کشور امروز با حضور جمعي از مسئولان نظام و نيکوکاران کشوري در تهران برگزار مي‌شود.
به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت الله العظمي خامنه اي، جشن گلريزان هر سال در ماه مبارک رمضان، به همت ستاد مردمي رسيدگي به امور ديه و کمک به زندانيان نيازمند با حضور جمعي از مسئولان و خيّرين نيکوکار در تهران و شهرهاي مختلف کشور برگزار مي‌شود.
اجتمام**٧٣٢٩**1834
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان افزود: در راستای رایزنی های مستمر با خیران و نیکوکاران برای کمک به آزادی زندانیان غیر عمد، با حضور پزشکی که یکی از فرزندان شهدای والا مقام استان است بخشی ازبدهی ۳۷۰ میلیون ریالی یکی از زندانیان پرداخت  تا وی از زندان آزاد شود.

علی عباس فلاحتی مطلق افزود: زندانیان جرائم غیر عمد مجرم نیستند بر اثر اشتباه غیر عمد و یا بدهکاری مالی وارد زندان شده که نیازمند کمک و مساعدت خیران نیکوکار هستند.
وی از مردم و خیران خواست برای کمک به این گونه زندانیان اهتمام ویژه داشته باشند.

ساختمان ستاد دیه برای جذب کمک های مردمی جنب درب شرقی مصلی امام خمینی یاسوج واقع شده است.
همچنین مردم می توانند وجوهات نقدی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را به شماره کارت بانک ملی۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳  واریز کنند.

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • نوعدوستی کارمند یزدی برای آزادی زندانیان
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • گزارش تصویری | دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب