Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: 6 نوزاد را در مشهد به زوج های نازا فروختند!

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری ۲۶ گرداننده شبکه خرید و فروش نوزاد در مشهد خبر داد. 

سرتیپ قادر کر یمی گفت: مراجعه یک خانواده یزدی به اثاره ثبت ا حوال مشهد و در خواست شناسنامه با مدارک جعلی برای یک نوزاد که ادعا می کردند فرزند خودشان است ماموران تجسس کلانتری سناباد را برآن داشت تحقیقات خود را در این باره آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: بررسی های اولیه نشان می داد که این خانواده نوزاد ۱۵روزه را به مبلغ ۳۰میلیون تومان خریداری کرده اند و این نوزاد ،خواهر دوقلوی داشته که توسط افراد رابط به خانواده اصفهانی فر وخته شده است.

سرتیپ کریمی گفت: تحقیقات بعدی پلیس Police به شناسایی یکی از گردانندکان اصلی شبکه که زنی معروف به خانم دکتر بود شد . پلیس این زن را دستگیر کرد و نحقیقات از او به شناسایی و دستگیری دیگر کردانندگان این شبکه شد.

سرتیپ کریمی اظهار داشت: پلیس در این عملیات با کشف سرنخ فروش ۶نوزاد ،۲۶متهم پرونده را دستگیر و تحقیقات گسترده برای کشف دیگر اقدامات اعضای شبکه خرید و فروش نوزاد در مشهد ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پاسخ های لاتی وحید مرادی به پرسش های خبرنگار حوادث + فیلم و عکس

زنده شدن مُرده در سالن مردگان پزشکی قانونی تهران

۱۰سال زندان به خاطر زنده زنده سوزاندن مادر و دختر / این مرد به زنش شک داشت!

ازدواج سوم پسر ۲۷ ساله آقای بازیگر معروف جنجالی شد + عکس

مهریه نجومی بازیگر مشهور زن خبر ساز شد + عکس

قاتلی که گوشت صورت قربانی خود را خورد!

قتل فجیع دختر 11 ساله با 60 ضربه چاقوی مادر + عکس

نقشه یک دختر سرایدار برای ازدواج با پسر یک پزشک متخصص و پولدار تهرانی

ماجرای زندگی این زن مشهدی اشکتان را در می آورد

راز هولناک قتل نجمه 20 ساله در بافق / او از رفت و آمدهای مشکوک نامادری با همسایه اطلاع داشت!

اخراج 8 مجری زن تلویزیون به خاطر چاقی + عکس

ماجرای مرگ پادشاه ایرانی کوچکترین کشور دنیا + عکس

سلفی جالب موزیسین معروف در اتاق زایمان + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت پلیس Police خرید و فروش مشهد نوزاد دختر سرنخ عکس حوادث قتل وحید مرادی شرور تجاوز تهران حوادث تهران ازدواج اخبار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده بلوار وکیل آباد مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یکی از متهمان که دارای سوابق متعدد سرقت بوده را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و خودرو مورد استفاده در سرقت‌ها که مسروقه بود را نیز کشف کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: متهم در تحقیقات تکمیلی به سرقت‌های متعدد محتویات و قطعات خودرو با همدستی ۳ نفر دیگر اعتراف کرد که ماموران کلانتری شهرک فراجا با هماهنگی مقام قضایی در اقدام‌هایی مجزا هر ۳ متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه هایشان تعداد زیادی قطعات مسروقه خودرو کشف کردند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۵۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر مشهد اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم
  • جزییات پرونده‌های قاچاق دختران/ ماجرای پروژه کینگ چیست؟
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • آکنه نوزادی چیست؟
  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!
  • تلف شدن ۸۰درصد نوزادان حیات وحش که بوی انسان گرفتند