Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@16:51:26 GMT

اهدای پیراهن شماره 12 تیم ملی به روحانی+تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۲۶۹

اهدای پیراهن شماره 12 تیم ملی به روحانی+تصاویر

به گزارش وانانیوز، 

ملی پوشان کشورمان امروز ظهر به دیدار حسن روحانی رفته و برای دقایقی در کنار رئیس دولت به صحبت پرداختند.

در این دیدار حسن روحانی برای اعضای تیم ملی فوتبال ایران به صحبت پرداخت و همچنین از کارلوس کی‌روش و اوسیانو کروز به نمایندگی از کادر فنی تیم ملی تقدیر کرد.همچنین حسن روحانی از برخی از بازیکنان تیم ملی مثل کریم انصاری‌فرد، رضا قوچان نژاد، علیرضا بیرانوند نیز تقدیر به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این نشست کارلوس کی‌روش در حضور حسن روحانی به صحبت پرداخت و از زحمات رئیس جمهور و حمایت‌های وی در راه تدارکات تیم ملی در راه جام جهانی تشکر کرد.

همچنین مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در این نشست صمیمانه برای حاضرین به صحبت پرداخته و در بخشی از اظهارات خود  ضمن تشکر از رئیس جمهور مدعی شد: امیدواریم تیم ملی در جام جهانی نتایج قابل قبولی کسب کند.

 در پایان این نشست مهدی تاج 2 پیراهن شماره 12 تیم ملی فوتبال ایران را که به رنگ قرمز و سفید رنگ بود به حسن روحانی اهدا کردند.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیل هنیه: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین است

رئیس دفتر سیاسی حماس در نشست مشترک با وزیر خارجه کشورمان گفت: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان و ملت فلسطین ایستاده است. ما در حال گذر از یک مرحله تاریخی در روند مبارزه با رژیم هستیم و نقطه عطف طوفان الاقصی است. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز سه شنبه 7 فروردین ماه در تهران با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

پس از این دیدار دو طرف در نشست خبری مشترک حاضر شده و در خصوص موضوعات مورد مذاکره سخنانی را بیان کردند.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این نشست خبری مشترک اظهار داشت: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان و ملت فلسطین ایستاده است. ما در حال گذر از یک مرحله تاریخی در روند مبارزه با رژیم هستیم و نقطه عطف طوفان الاقصی است.

وی افزود: مردم فلسطین به شکل عام مقاومتی افسانه ای را به نمایش گذاشتند و این مقاومت نشان دهنده سربلندی مردم ما در مقابله با جنایات و نسل کشی است. 

در حال تکمیل....

دیگر خبرها

  • ماجرای عصبانیت رییس مجتمع قضایی از خنده‌های کفاشیان!
  • نشست تبیین شعار سال با حضور مشاور رئیس جمهوری در مشهد
  • حسن روحانی: تمام وزرای دولت را با رهبری چک کردم
  • ستاره برزیلی تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز و اهدای پیراهن امضا شده خود به نیمار / فیلم
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • نشست رمضانی رئیس جمهور با خیرین
  • هشدار رئیس سابق کمیسیون اروپایی درباره وقوع جنگی بزرگ
  • عقب‌نشینی کیهان از ادعای «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد
  • هشدار یونکر درباره خطر وقوع جنگی بزرگ
  • اسماعیل هنیه: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین است