Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@23:31:36 GMT

ردکلیات3لایحه‌درکمیسیون‌فرهنگی‌مجلس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۳۲۹

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از رد کلیات سه طرح در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد. ناطقان: احد آزادی‌خواه گفت: طرح ساماندهی معابر مرزی مربوط به معابر کولبری و ته‌لنجی در قالب کمیسیون فرعی ارجاع داده شد که پس از بحث و بررسی اعضا، کلیات این طرح رد شد.

وی از بررسی کلیات طرح تشکیل وزارت امور شهدا و ایثارگران سخن گفت و افزود: این طرح نیز که با حضور اعضا و نمایندگان کمیسیون در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفت، در نهایت کلیات آن از سوی اعضا رد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آزادی‌خواه همچنین از بررسی طرح اجرای اصل 27 قانون اساسی سخن گفت و افزود: این طرح در خصوص تجمعاتی است که مقابل مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود. پس از مطرح شدن نظرات موافقان و مخالفان، کلیات این طرح نیز توسط اعضا رد شد. منبع: ایسنا برچسب ها: کمیسیون فرهنگی مجلس ، رد کلیات ، سه طرح

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کمیسیون فرهنگی مجلس رد کلیات سه طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل انتظامی: طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم

به گزارش جام جم آنلاین، سردار احمدرضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

 فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سردار رادان خاطر نشان کرد: اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزء اولین واحد‌ها و بخش‌هایی بود که در این موضوع پای کار بود تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: طرح نور با موفقیت حرکت می‌کند

 حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی در حاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس با فرمانده کل انتظامی کشور که در محل ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم طرح عفاف و حجاب که به شورای نگهبان ارسال شده هرچه زودتر تقویت و به یک قانون تبدیل شود و مردم ما قانونمند هستند و به قانون عمل می‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: عفاف و حجاب جزو احکام الهی است و هر مسلمانی باید نسبت به این موضوع احترام قائل باشد و کشور ما اسلامی است و باید قوانین اسلامی نیز داشته باشد. اقدامات انجام شده نیز در مسیر درست و خوبی است.

 حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی با بیان این که خوشبختانه اقدامات فراجا با ملاحظاتی که مدنظر قرار می‌دهد برای اجرای قانون و عملیاتی شدن آن منجر به این می‌شود که جمعیت عفیف ما احساس بهتری داشته باشند.

وی ادامه داد: بابت این اقدامات به فرمانده کل انتظامی و یکایک کارکنان این فرماندهی دست مریزاد می‌گویم.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی تاکید کرد: امیدواریم از ۳۲ دستگاهی که در این موضوع وظیفه دارند همگی پای کار باشند و به وظایف خود عمل کنند و به احکام الهی التزام داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: همه چیز رو به پیشرفت است و امیدواریم مجلس انقلابی که تا کنون پای کار این موضوع بوده در آینده نیز پای کار باشد.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل انتظامی: طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • طرح نور را با قوت و هوشمندی ادامه می‌دهیم
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • تعطیلی جدید شنبه یا پنجشنبه است؟ بررسی مجلس به کجا رسید؟
  • راهکارهای برخورد با تخلفات فرهنگی در آموزش و پرورش بررسی شد
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس
  • طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه در دستورکار امروز مجلس