Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@20:51:10 GMT

جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۴۱۶

دبیرخانه جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت، فراخوان شرکت در این جشنواره را منتشر کرد. نخستین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال سلامت مهر ماه امسال برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، براساس گاه‌شمار فراخوان این جشنواره، 15 مرداد به عنوان آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار اعلام شده است.

بخشهای این جشنواره شامل مقررات عمومی، روند داوری، موضوعات، شرایط شرکت، جوایز نقدی است که در راستای هشت محور بازیهای رایانه‌ای، تلفن همراه، نرم‌افزارهای رایانه‌ای، وب‌سایت و وبلاگ اطلاع‌رسانی- آموزشی، سرویسها و خدمات الکترونیک سلامت، شبکه‌های اجتماعی، سامانه‌های هوشمند سلامت و هنرهای دیجیتال برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخش جنبی این جشنواره نیز معرفی شتاب دهنده‌های سلامت، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های برتر در حوزه تولید محتوای دیجیتال، شرکتهای برتر در حوزه تولید محتوای دیجیتال، استارتاپ برتر سلامت، مقالات و پژوهشهای مرتبط با رسانه‌های دیجیتال، کتاب و بسترهای فرهنگ سازی توسعه کاربری رسانه‌های دیجیتال، بخش بین‌الملل و انتخاب چهره‌های شاخص سلامت پیش‌بینی شده است.

مراسم پایانی نخستین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال سلامت نیز نیمه مهر ماه امسال برگزار خواهد شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سلامت دیجیتال مهر استارت آپ رایانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی در اروندکنار

جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی ویژه ماه رمضان در اروندکنار برگزار شد.

محمد دردوشی دبیر جشنواره گفت: این جشنواره بنام هلال المحبه و الایمان یعنی ماه مهر و ایمان بعد از افطار برگزار و انواع شیرینی و حلوا‌های محلی و سنتی استان خوزستان توسط بانوان هنرمند اروندکناری تهیه و به معرض نمایش گذاشته شده بود.

این جشنواره با هدف ترویج پخت شیرینی‌های سنتی و معرفی این هنر بومی برگزار شد.

در پایان این جشنواره از ۸ نفر برتر تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • مدیرکل صداوسیمای کردستان چهره برتر سال معاونت استان‌ها شد
  • جشنواره‌های رسانه ملی در سال ۱۴۰۲
  • درخشش یک مازندرانی در جشنواره ملی کتاب و رسانه
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • برگزاری جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی در اروندکنار
  • صعود ۳۰ درصدی سهام رسانه‌های اجتماعی ترامپ
  • سلامت: فوتبالی نه ولی تراکتوری‌ام
  • اولین جشنواره کریمانه در شهرستان جم برگزار شد
  • «طنزپهلو» فراخوان داد
  • «طنزپهلو» فراخوان داد