Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@05:12:53 GMT

خبر بدی که به گوش کاوه رضایی رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۴۸۵

خبر بدی که به گوش کاوه رضایی رسید

یک سایت بلژیکی با اشاره به آمار خوب کاوه رضایی در لیگ بلژیک به دعوت نشدن او به تیم ملی ایران و خوش‌شانسی رضاییان و گوچی اشاره کرد.

خبرگزاری تسنیم:  یک سایت بلژیکی با اشاره به آمار خوب کاوه رضایی در لیگ بلژیک به دعوت نشدن او به تیم ملی ایران و خوش‌شانسی رضاییان و گوچی اشاره کرد.

در پی اعلام لیست ۲۴ نفره تیم ملی فوتبال کشورمان برای اردوی پیش‌روی ترکیه و خط خوردن سیدجلال حسینی، وریا غفوری، سیدحسین حسینی و کاوه رضایی، سایت «وال‌فوت» بلژیک در این باره نوشت: کاوه رضایی در این فصل لیگ دسته اول فوتبال بلژیک ۱۶ گل به ثمر رسانده و ۶ پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخته و این فرصت را دارد تا در بازی امشب مقابل استاندارد لیژ آمار خود را بهبود ببخشد، اما در آستانه این بازی خبر بدی به گوش او رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت ادامه داد: نام کاوه رضایی در لیست ۲۴ نفره تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیست، اگرچه او به عنوان بازیکن رزرو این فرصت را دارد که در صورت بروز اتفاقی به تیم ملی دعوت شود. در سوی دیگر رامین رضاییان، مدافع اوستنده یکی از آن بازیکنان خوش‌شانسی است که نام‌شان در لیست نهایی تیم ملی است. این موضوع در مورد رضا قوچان‌نژاد، مهاجم پیشین تیم استاندارد لیژ نیز صدق می‌کند.

علی قلی‌زاده، بازیکن سایپا هم که گفته می‌شود فصل آینده به شارلوا خواهد پیوست، به همراه تیم ملی به روسیه سفر خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003QTS

منبع: فردا

کلیدواژه: کاوه رضایی تیم ملی قوچان نژاد رضاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان

مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه استان کرمان از ۲۶ تا ۲۹ فروردین ماه به مدت چهار روز در کرمان برگزار شد و تیم دانش آموزان سیرجانی بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های نرماشیر و ماهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

 رضا رضایی در آیین اختتامیه این مسابقات گفت: توجه به ورزش و فعالیت‌های تربیت بدنی لازمه تربیت نسلی سالم و توانمند برای آینده کشور است.

وی با اشاره به کسب رتبه اول کشوری آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه حضور دانش آموزان و فرهنگیان در مسابقات ورزشی از رشد ۶۹ درصدی سرانه فضای ورزشی درون مدرسه‌ای مدارس استان در دو سال اخیر خبر داد.

رضایی با اشاره به ساخت و بهره برداری از بیش از ۸۰ زمین چمن مصنوعی در مدارس استان افزود: استفاده بهینه از فضای‌های ورزشی درون مدرسه‌ای در قالب طرح آزاد سازی فضای‌های ورزشی برای استفاده دانش آموزان و اولیای آنها رویکرد اصلی آموزش و پرورش استان کرمان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه امام علی علیه السلام مقتدا و الگوی ورزشکاران است، تاکید کرد: ورزشکاران باید منش پهلوانی را علاوه بر قهرمانی در دستور کار خود قرار دهند.

 رضایی با اشاره به شرکت دانش آموزان برگزیده این مسابقات در مسابقات کشوری دانش آموزان سراسر کشور بر آماده سازی این تیم‌ها برای حضور موفق در مسابقات کشوری تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رونق صادرات در جزیره جهانی قشم| تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از 313 میلیون دلار رسید
  • حضور فعال بیش از ٧٠ تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی کرمان
  • حضور فعال بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه در محور‌های بارانی کرمان 
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • رضایی: نقش دولت باید از متصدی به سیاست‌گذار تغییر کند
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی