Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@19:05:18 GMT

فیلمی از وضعیت نامناسب خیابان‌ها در شهرقدس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۴۹۵

فیلمی از وضعیت نامناسب خیابان‌ها در شهرقدس

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ وضعیت خیابان‌های شهر قدس در استان تهران به علت نداشتن روکش آسفالت نامناسب بوده و مشکلات فراوانی را در تمام فصول برای شهروندان به وجود آورده است.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

خیابان‌های شهر قدس تشنه روکش آسفالت مناسب + فیلم
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه رانندگان از وضعیت بد آزادراه زنجان - تبریز

آفتاب‌‌نیوز :

آزادراه زنجان - تبریز که یکی از اصلی‌ترین محور‌های کشور محسوب می‌شود و شمالغرب کشور را به پایتخت متصل می‌کند، ولی سال‌هاست که از وضعیت خوبی برخوردار نیست و بار‌ها مسئولان دولت قبل و دولت فعلی در زمینه حل این مشکل وعده‌هایی داده‌اند.

اخیراً احمد اسدیان، معاون سازمان بازرسی در نامه‌­ای خطاب به وزارت راه و شهرسازی با اشاره به وضعیت نامطلوب آزادراه زنجان - تبریز بر لزوم بهسازی و ترمیم سطحی آزادراه مذکور در طرحی کوتاه مدت همراه با سایر اقدامات ایمنی که باید در اولویت آن وزارتخانه قرار گیرد، تأکید کرد.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به پایان مدت قرارداد مشارکت شرکت آزادراه زنجان - تبریز وابسته به بانک‌­های ملی، صادرات و رفاه کارگران در تیرماه سال ۹۹ و عدم تعیین تکلیف این مشارکت مبنی بر تحویل پروژه به دولت یا تمدید دوره بهره‌­برداری، تأکید کرد: شرکت مذکور همچنان از شهروندان و مسافران در آزادراه زنجان-تبریز عوارض اخذ می­‌کند.

در این نامه همچنین به این موضوع اشاره شده که شرکت آزادراه زنجان- تبریز به تعهدات قانونی مبنی بر نگهداری و بهسازی پروژه در طول دوره بهره‌­برداری شامل حفظ آسفالت مسیر آزادراه مشابه با کیفیت زمان اتمام دوره ساخت، عمل نکرده که این موضوع موجب افت شدید کیفیت آسفالت آزادراه و به تبع آن نارضایتی شدید رانندگان و مسافران شده است.

با تمام آنچه که گفته شد، با اینکه در فروردین ۱۴۰۳ قرار داریم مالکیت آزادراه زنجان - تبریز مشخص نشده و طبق گفته جعفر قزوینیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان هنوز مالکیت این آزادراه مشخص نشده و همچنان دست سرمایه‌گذار است.

قزوینیان گفته است: آزادراه زنجان - تبریز در انحصار شرکت آزادراه‌ها است و هنوز تحویل سازمان راهداری نشده است و عملاً و قانوناً نمی‌توانیم برای بهبود آسفالت این محور هزینه کنیم. خوشبختانه در سفر ریاست جمهور به استان آذربایجان شرقی مصوب شد که آزادراه زنجان - تبریز به دولت تحویل داده شود و در این زمینه پیگیری‌هایی انجام شده و گویا مراحل آخر واگذاری‌ها در حال انجام است، ولی فعلاً به طور کامل این انجام نشده است.

ناگفته نماند که در دولت قبل هم، وزیر وقت راه و شهرسازی در سفر به تبریز، در واکنش به گلایه مردم از وضعیت بد آزادراه، از مردم عذرخواهی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • گلایه رانندگان از وضعیت بد آزادراه زنجان - تبریز
  • خیابان‌های صالح شهر آسفالت می‌شوند
  • وضعیت خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران در عید نوروز
  • کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس
  • آسفالت معابر فرعی پر‌تردد در دستور کار شهرداری کرمان
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند
  • آسفالت‌ فرسوده خیابان های سراوان دردسر ساز شد
  • داستان تکراری وضعیت نامناسب معابر؛ این بار در کوچه‌های کرونی
  • داستان تکراری وضعیت بد آسفالت؛ این بار در کوچه‌های کرونی