Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان مرکز استان گلستان گفت: با اجرای این احکام از تغییر کاربری بیش از 4 هزار مترمربع زمین کشاورزی در روستاهای توشن، امیرآباد و کریم آباد جلوگیری شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا سیدحسنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از تخریب 15 بنای غیرمجاز در سه روستای گرگان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: با هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی، امور اراضی و نیروی انتظامی شهرستان گرگان تعداد 15 مورد احکام قطعی قلع و قمع در روستاهای توشن، امیرآباد و کریم آباد به اجرا در آمد و مساحت 4210 متر مربع زمین آزاد شد.

دادستان مرکز استان بیان داشت: افرادی که قصد تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغ ها در خارج از محدوده قانونی شهرها و شهرک ها و روستاها را دارند بایستی بدوا با در دست داشتن مستندات مالکیت به اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه تا در خصوص نحوه اقدام مورد راهنمایی و ارایه طریق قانونی قرار گیرند.

مردم استان می توانند در راستای حفظ و صیانت اراضی زراعی و باغ ها هرگونه تبدیل و تغییر کاربری غیرمجاز در اینگونه اراضی را به سامانه 131 گزارش کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بخشدار کویرات آران وبیدگل گفت:در پی بارش شدید باران، در ۴۸ ساعت گذشته در روستای حسین آباد آران و بیدگل سه منزل مسکونی و یک باب مغازه به طور کامل تخریب شد.
رضاپور با اشاره به آسیب ۱۵۰ هکتار باغ پسته در این بخش افزود: در بخش راه‌ها نیز به جاده دو بانده آران و بیدگل به ابوزیدآباد و روستا‌های محمد آباد و باغ‌های پسته، جو و گندم روستای فخره آسیب جدی وارد شده است.
وی گفت: با کمک مردم محلی و مسوولان شهرستان گروه‌های امدادی به منطقه اعزام و با ایجاد سیل بند از ورود بیشتر آب به داخل روستا‌های بخش کویرات جلوگیری شد.
بخش کویرات با حدود ۱۷ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری مرکز آران و بیدگل واقع است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران