Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:34:46 GMT

سلطانی فر: دیدار با مراکش اهمیت زیادی دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۸۷۲

سلطانی فر: دیدار با مراکش اهمیت زیادی دارد

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت دیدار نخست تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 مقابل مراکش گفت: ما در جام جهانی در گروه سختی قرار داریم اما همچون گذشته ثابت کرده ایم هر جا که فعل خواستن صرف شود بهترین نتیجه را کسب کرده ایم.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ ملی پوشان فوتبال ایران عصر امروز (یکشنبه) به همراه وزیر ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون فوتبال به دیدار حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان در سخنان کوتاهی اظهار داشت: از رییس جمهوری بابت دیدار با اعضای تیم ملی تشکر می کنم. هر چند که ایشان جلسه هیات دولت داشتند، ولی در این دیدار حاضر شدند.
وی افزود: آقای رییس جمهور همواره روی ورزش حساسیت دارند و ممنونم که از ورزش و فوتبال همیشه حمایت کرده اند. باعث خوشحالی است که در این دور از جام جهانی بدون اما و اگر‌ توانستیم صعود کنیم. ما در جام جهانی در گروه سختی قرار داریم ولی همچون گذشته که ثابت کرده ایم، هر جا که فعل خواستن صرف شده بهترین نتیجه را گرفته ایم.
سلطانی فر گفت: بازی اول ما با مراکش بسیار مهم است چون می توانیم در صورت پیروزی، مابقی راه را نیز با اقتدار به جلو برویم. بازی با مراکش در روز عید فطر برگزار می شود و ما می توانیم بهترین عیدی را به همه مردم هدیه بدهیم.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار با رئیس جمهوری، در مراسم بدرقه که در تالار وحدت برگزار می شود، حضور یافتند.
ورزشی**3783**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال وزير ورزش جام جهاني 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به شایعاتی در مورد تغییر نام دو باشگاه فوتبالی معروف گفت: هر باشگاهی چه استقلال و چه باشگاه دیگری بخواهد تغییر نام داشته باشد باید مسیر قانونی را طی کند.

به گزارش مشرق، کیومرث هاشمی در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در باره تغییر نام باشگاه استقلال گفت: واقعیت این است که دو باشگاه استقلال و پیروزی واگذار شده اند و متولی خاص خودشان را دارند اما هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال کار را طی کند.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: ما کمیسیونی تحت عنوان کمیسیون ماده ۵ باشگاه ها داریم و هر باشگاهی چه استقلال و چه باشگاه دیگری بخواهد تغییر نام داشته باشد باید مسیر قانونی را طی کند.

وی در پاسخ به سؤالی در باره حق پخش مسابقات تیم‌های استقلال و پیروزی اظهار داشت: حق پخش فقط متعلق به این دو باشگاه نیست حق پخش متعلق به ورزش کشور است و یکی از موضوعاتی است که گره کار ورزش کشور است و لازم است که این گروه باز شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: در لایحه برنامه هفتم توسعه موضوع حق پخش برنامه های ورزشی دیده شده و به آیین نامه ای که با کمک وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما تدوین می شود و به تصویب هیأت وزیران می رسد موکول شده است.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: حق پخش حق ورزش است و باید به ورزش داده شود و طبیعی است که اگر حق پخش پرداخت شود، می‌تواند به حل بسیاری از مشکلاتی که در مسیر ورود بخش خصوصی به ورزش وجود دارد، کمک کند.

وی افزود: مراسمی با حضور قهرمانان و دست اندرکارانی که سال گذشته برای کشور افتخار آفرینی کردند، برگزار خواهد شد و پاداش آنها که مبلغی معادل ۲۳۰ میلیارد تومان است به آنها پرداخت می شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: جامعه ورزش به رشته هایی که سهمیه المپیک دارند، کمک می کند و بنا است که پس از ۲۰ سال ناوگان تجهیزاتی این رشته های ورزشی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی که با هماهنگی وزارت نفت در نظر گرفته شده ارسال شود.

دیگر خبرها

  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • رهبر انقلاب: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است