Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@04:23:06 GMT

۵ کشته و زخمی در تصادف جاده دشت روم -یاسوج

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۶۰۶۴

۵ کشته و زخمی در تصادف جاده دشت روم -یاسوج

در پی برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و سمند در محور یاسوج -بابامیدان(دشت روم) ۵ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند که یکی از مصدومان در بیماستان فوت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرحوادث و فوریت‌های پزشکی استان گفت: این حادثه براثر برخورد دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و سمند ساعت ۱۳ و ۵ دقیقه در جاده بابا میدان به یاسوج در منطقه دشتروم شهرستان بویراحمد رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورانفرد افزود: با دریافت این خبر بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس از ایستگاه‌های شهریاسوج، سپیدار و دشت روم به محل حادثه اعزام شدند.   وی ادامه داد: در این حادثه ۵ نفر از سرنشینان دو خودرو به شدت مصدوم شدند که پس از مراحل اولیه احیا، به بیمارستان امام سجاد (ع) و شهید بهشتی شهر یاسوج منتقل شدند. در این حادثه ۳ خانم و ۲ آقامصدوم شدند که وضعیت یکی از خانم‌ها وخیم گزارش شده است. گفتنی است یکی از مصدومان این حادثه رانندگی در بیمارستان به علت شدت جراحات فوت کرد.   انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم

آفتاب‌‌نیوز :

این حادثه رانندگی ساعت ۲۰:۵۴ شامگاه شنبه در بم، روبه‌روی پمپ بنزین صوفی آبادی رخ داده است.

به گزارش مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی کرمان، تعداد ۲ دستگاه آمبولانس برای کمک به مصدومان این حادثه اعزام شد و مصدومان به بیمارستان پاستور بم انتقال یافتند.

مرکز شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق شهر کرمان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت