Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتهای پیام .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 شهید بهشتی سخنان شهید بهشتی یاران امام موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: عملیات نظامی محدود در رفح می‌تواند رهبران باقی‌مانده حماس را از بین ببرد

وزارت خارجه آمریکا که سیاست یک بام و دو هوا را در پیش گرفته است، می‌گوید عملیات نظامی محدود در رفح می‌تواند رهبران باقی‌مانده حماس را از بین ببرد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری با بیان اینکه عملیات نظامی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه اشتباه بزرگی خواهد بود، مدعی شد: ایده‌هایی در مورد جایگزینی برای عملیات نظامی در رفح داریم که مطمئن هستیم به از بین بردن تیپ‌های حماس در آنجا منجر می‌شود.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران ادعا کرد عملیات نظامی محدود در رفح می‌تواند رهبران باقی‌مانده حماس را از بین ببرد.

سخنگوی این وزارتخانه‌ شامگاه چهارشنبه درباره مذاکرات آتش‌بس در غزه هم گفت: معتقد نیستیم که این مذاکرات پایان یافته یا به بن بست رسیده است.

وی که کشورش بارها تصویب قطعنامه آتش‌بس در غزه را مانع شد، گفت قطعنامه‌های این شورا از جمله قطعنامه اخیر درباره غزه باید اجرایی شود.

شورای امنیت سازمان ملل عصر دوشنبه قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه را تصویب کرد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا که همچنان حامی اصلی رژیم صهیونیستی در تجاوزاتش به غزه است، در اظهاراتی متناقض ارتکاب جنایت جنگی توسط رژیم صهیونیستی در غزه را ادعای بی‌اساس عنوان کرد و در عین حال اذعان کرد تعداد زیادی در این جنگ قربانی شده‌اند.

همچنین سخنگوی این وزارت‌خانه با اشاره به حملات بی‌امان حزب‌الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی که در حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، ارتش این رژیم را به ستوه آورده است، گفت: ما به دنبال راه حل دیپلماتیک برای توقف تنش میان اسرائیل و حزب الله هستیم.

در همین راستا، معاون نماینده آمریکا در شورای امنیت گفت نگرانی شدید و فزاینده درباره وضعیت غزه و عملیات احتمالی در رفح وجود دارد.

وی افزود: ما به فشار برای اطمینان از اجرای قطعنامه شورای امنیت درباره غزه توسط همه طرف‌ها ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راز کثیف؛ دستان ما چگونه بیماری‌ها را انتقال می‌دهند؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • آمریکا: عملیات نظامی محدود در رفح می‌تواند رهبران باقی‌مانده حماس را از بین ببرد
  • بازدید وزیر بهداشت از اورژانس عوارضی قم تهران و یک مجتمع بیمارستانی
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • خداحافظی طولانی کثیف‌ترین سوخت فسیلی جهان
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • مراجعه بیش از ۳۷۰۰ بیمار به بیمارستان بهشتی کاشان
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • اینستاگرام دسترسی به محتوای سیاسی را محدود کرد