Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@11:21:08 GMT

کسب مقام دوم دانش آموز فیروزکوهی در جشنواره نوجوان خوارزمی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۶۳۴۴

کسب مقام دوم دانش آموز فیروزکوهی در جشنواره نوجوان خوارزمی

دانش آموز پایه نهم مدرسه امام صادق (ع) شهرستان فیروزکوه، موفق به کسب مقام دوم جشنواره خوارزمی در مرحله استانی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز،  یاسین مرادی دانش آموز پایه نهم مدرسه امام صادق (ع) شهرستان فیروزکوه پس از کسب مقام نخست در مرحله منطقه ای جشنواره خوارزمی و راهیابی به مرحله استانی، در این مرحله نیز موفق به کسب مقام دوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره با محوریت دست سازه بین آثار منتخب مناطق ۲۱ گانه تهران، در شهرستان اسلام شهر برگزار شد؛ از بین آثار برگزیده استانی یک طرح به جشنواره کشوری راه می یابد که صمیمانه برای این دانش آموز خلاق فیروزکوهی آرزوی موفقیت داریم.

انتهای خبر/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار نفر از ابتدای تعطیلات نوروز به فیروزکوه سفر کرده اند

محمد حیدری منش در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص ارائه خدمات سفر فیروزکوه اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی و برنامه‌هایی که برای خدمات سفر فیروزکوه تدارک دیده شده بود، شاهد اسکان بیش از ۴۵۰ نفر در اسکان فرهنگیان بودیم.

حیدری منش با بیان اینکه با مراجعات جدید هم اکنون تعداد اسکان فرهنگیان فیروزکوه به ۴۷۰ رسید است گفت: در حوزه گردشگری و بوم گردی و حضور گردشگران در مراکز اقامتی ۱۵۰۰ نفر اسکان یافته اند و مجموعاً تا کنون بیش از ۲ هزار نفر در ایام تعطیلات نوروز به این شهرستان سفر کرده اند.

فرماندار فیروزکوه در ادامه به خدمات در حوزه راه‌های این شهرستان اشاره کرد و افزود: طی برنامه‌هایی که در قالب ساماندهی ترافیک و برنامه‌های ستاد خدمات سفر داشتیم، خوشبختانه در محورهای مواصلاتی حادثه فوتی نداشتیم و شاهد اقدامات مطلوب ایمن سازی توسط راهداری بوده ایم.

وی به آماده سازی و بهره برداری از نماز خانه گدوک اشاره و بیان کرد: این نمازخانه برای اولین بار راه اندازی و مورد استفاده همه شهروندان و مسافران نوروزی قرار گرفته است.

حیدری منش با اشاره به اینکه در منطقه فیروزکوه ۱۱۰ اثر تاریخی به ثبت رسیده است عنوان کرد: فیروزکوه در زمینه مناطق تاریخی و گردشگری از طرفیت خوبی برخوردار است و طی این ایام شاهد حضور چشمگیر گردشگران در این منطقه هستیم.

فرماندار فیروزکوه با اشاره به برپایی ایستگاه نوروزگاه این شهرستان گفت: در این ایستگاه خدمت افطار دهی به مسافران همراه با اقامه نماز انجام می‌شود

وی به ارزیابی از نانوایی‌ها و مراکز توزیع اقلام اساسی فیروزکوه اشاره کرد و افزود: در این زمینه نیز خدمات در حال ارائه است و بازرسی‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود.

کد خبر 6064037

دیگر خبرها

  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • ۲ هزار نفر از ابتدای تعطیلات نوروز به فیروزکوه سفر کرده اند
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • رویدادهای مهم فناورمحور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • رویدادهای مهم فناوری محور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • ترک تحصیل ۹۳۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی گذشته
  • مسافران شمال از فیروزکوه و آزادراه قزوین -رشت تردد کنند
  • شعر یک معلم برای دانش‌آموز بیمارش در حضور رهبر انقلاب + فیلم
  • شعرخوانی برای دانش آموز سرطانی در حضور رهبر انقلاب