Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ در این نشست که با حضور و سخنرانی مدیر عامل محترم شرکت بیمه تعاون جناب آقای دکتر مظلومی همراه بود ، ضمن تاکید بر رعایت تمامی مفاد آیین نامه هاو ضوابط موجود ، تسهیل در صدور و پرداخت خسارت های پیش آمده را از مهمترین وظایف روسای شعب به منظور رعایت اصل مشتری مداری برشمردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در پایان این نشست ، جلسه هماهنگی پرسش و پاسخ مدیران ستادی و رؤسای محترم شعب برقرار و رؤسای شعب به بیان دیدگاه‌ها و مسائل خود پرداختند .

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست نشست خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر ماهواره از خسارت به پایگاه نواتیم در پاسخ ایران

رسانه‌ها تصاویری از پایگاه هوایی نواتیم در جنوب فلسطین اشغالی را منتشر کرده‌اند که در آن تخریب ناشی از برخورد موشک‌های ایران قابل مشاهده است.

به گزارش ایسنا، پس از پاسخ پهپادی و موشکی بامداد یکشنبه ایران به رژیم صهیونیستی که در پی حمله تروریستی این رژیم به ساختمان کنسولی ایران در دمشق به وقوع پیوست، رسانه‌ها تصاویری از خسارت‌های ناشی از این حمله تلافی‌جویانه را منتشر کرده‌اند.

حمله به پایگاه هوایی نواتیم از اهداف عملیات موشکی و پهپادی ایران در پاسخ به حمله صهیونیست‌ها بود؛ پایگاه مبدأ شلیک موشک‌های اسرائیل که شهادت مستشاران ارشد ایرانی و همراهانشان را به همراه داشت و نقض کامل قوانین بین‌المللی از سوی این رژیم بود.

صفحه Aurora Intel در شبکه اجتماعی ایکس تصاویر ماهواره‌ای را از آثار برخورد موشک‌های ایران به پایگاه هوایی نواتیم در شمال النقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی را منتشر کرده است.

در این تصاویر نشان داده شده که موشک‌ها به این پایگاه اصابت کرده‌اند و حداقل یک ساختمان و همچنین یک باند این پایگاه هوایی در پی اصابت موشک‌های ایرانی تخریب شده و آسیب دیده است.

پیش از این، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به هدف قرار گرفتن پایگاه ارتش این رژیم در جنوب سرزمین‌های اشغالی اعتراف کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقف فعالیت پنجمین دوره شورای روانشناسی و مشاوره
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • نشست تخصصی بازتاب و ابعاد منطقه‌ای و بین‌المللی تنبیه رژیم صهیونیستی برگزار شد/واکنش ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی را در منطقه رقم زد
  • اولین تصاویر ماهواره از خسارت به پایگاه نواتیم در حمله ایران
  • اولین تصاویر ماهواره از خسارت به پایگاه نواتیم
  • اولین تصاویر ماهواره از خسارت به پایگاه نواتیم در پاسخ ایران
  • غیرفعال بودن سه کلینیک درمانی در قزوین
  • پرداخت ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق خسارت بدنی
  • پرداخت غرامت خسارت به کشاورزان در غرب استان اصفهان + فیلم