Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

 

لحظه نفس گیر نجات زن جوان گرفتار شده در سیل + فیلم
زن جوانی که حین وقوع سیل در داخل خودروی خود گرفتار شده بود و خودرو تقریبا به زیر آب رفته بود با فداکاری سه مرد نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمایی که اهالی کاخ سفید را به چالش کشید!+فیلم
اهالی کاخ سفید نیز مانند کاربران درگیر حل معمایی در قالب یک صدای مرموز شدند که در این میان پاسخ ترامپ به این معما شنیدنی است.

اتفاقی غیرمنتظره حین گزارش زنده درباره مواد مخدر +فیلم
خبرنگاری در حال صحبت درباره کشت و استعمال بیش از اندازه گیاه ماری جوانا در یک منطقه بود که ناگهان اتفاقی غیرمنتظره برایش رخ داد.

راز قرمز شدن ناگهانی آسمان عراق چه بود؟ +فیلم
وقوع پدیده ای عجیب جوی در یکی از شهرهای عراق موجب تغییر رنگ ناگهانی آسمان و متعاقبا حیرت مردم شد.

بلاک چین، تلگرام را ضد فیلتر می کند؟ +فیلم
امروزه صحبت هایی درباره فناوری بلاک چین منتشر می شود که می تواند با فیلترینگ مقابله کند.

حمله عجیب نیرو‌های ماوراء الطبیعه به دختری در خیابان +فیلم
صحنه عجیب حمله به دختری جوان از سوی نیروهای ماوراءالطبیعه، مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

شجاعت مامور قطار، در نجات جان دختر خردسال +فیلم
مامور قطار جان دختر خردسالی را که در زیر قطار در حال ورود به ایستگاه سقوط کرده بود و تنها چند صدم ثانیه با مرگ فاصله داشت نجات داد.

آخرین قیمت گوشی‌های پرچمدار (۳۰ اردیبهشت ۹۷)
اگر به دنبال خرید گوشی‌های پرچمدار هستید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. [به‌روز رسانی ۳۰ اردیبهشت ۹۷]

گران‌ترین ازدواج‌ها مربوط به چه شخصیت‌هایی است؟
پس از ازدواج مجلل و پرهزینه پرنس هری و مگان مارکل بد نیست بدانیم گران‌ترین مراسم ازدواج‌ در تاریخ را چه کسانی برگزار کردند.

شباهت جالب همسر شفر به هنرپیشه معروف ایرانی +عکس
تصویری از همسر وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال در فضای مجازی منتشر شده است که شباهت بسیار زیادی به یکی از هنرپیشه معروف کشورمان دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت در استان فارس اظهار داشت: خانمی به پلیس فتا مراجعه کرد و اظهار داشت شخصی ناشناس در فضای مجازی من را به عنوان کلاهبردار معرفی کرده و با این کار باعث بی‌اعتباری کسب و کار و ریزش اعضای فضای مجازی من شده است.

وی افزود: رسیدگی به این پرونده ‌به‌ صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و تخصصی لازم توسط کارشناسان، هویت فرد ناشناس در کمترین زمان ممکن کشف و طی هماهنگی با مرجع قضایی به پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت گفت: متهم که خانمی ۳۱ ساله است در بازجویی اولیه مدعی شد، بر سر اختلافی که با شاکی برای تبلیغات کسب و کارش داشته، اقدام به نشر اکاذیب در گروه‌های فضای مجازی کرده و قصد بی‌اعتباری وی را داشته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم انگیزه خود را انتقام‌جویی شخصی اعلام کرد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمه به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ زینلی هشدار داد: فضای مجازی جایی برای انتقام‌جویی نیست و با خاطیان برابر قانون برخورد خواهد شد. از جرائم سایبری که می‌تواند آثار جبران‌ناپذیری در زندگی افراد داشته باشد، انتشار تصاویر خصوصی، نشر اکاذیب و توهین در فضای مجازی است که معمولا با سهل‌انگاری خود کاربر در دسترس مجرمان سایبری می‌افتد.

وی تاکید کرد: بنابراین می‌طلبد شهروندان فضای مجازی را به عنوان محلی برای ابراز اختلافات خانوادگی و انتقام‌جویی انتخاب نکنند و مراتب را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

کد خبر 846537 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم پلیس فتا حوادث ایران

دیگر خبرها

  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد/نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج بنام آرمان بنفشی
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج به نام «آرمان بنفشی»
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • ببینید | تصاویر عجیب از لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس!
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟
  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم
  • آرمان بنفشی برای نجات ۴ نفر گرفتار در چاه قربانی شد
  • سکانسی از سریال پایتخت که سوژه فضای مجازی شد + عکس