Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:06:12 GMT

مربی استقلال: جای غفوری در تیم «کی روش» خالی است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۶۴۵۳

مربی استقلال: جای غفوری در تیم «کی روش» خالی است

تهران - ایرنا - مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: وریا غفوری یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان فوتبال ایران به حساب می آید و قطعا جای او در ترکیب تیم کی روش خالی است.

بیژن طاهری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص اعلام فهرست تیم ملی فوتبال ایران و حذف نام وریا غفوری و سید حسین حسینی دو بازیکن تیم استقلال تهران، اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم در اعلام فهرست تیم ملی نظر سرمربی بیشترین اهمیت را دارد و از قدیم مرسوم بوده پس از اعلام آن نیز اعتراض های مختلفی صورت می گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اگر بخواهم از نگاه شخصی در خصوص حذف نام این دو بازیکن صحبت کنم باید بگویم وریا غفوری امسال عملکرد فوق العاده ای در لیگ برتر و لیگ قهرمانان داشت و معتقدم دفاع راستی که بتواند در یک فصل هفت گل به ثمر برساند باید در تیم ملی هم حضور داشته باشد.
مربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: از طرف دیگر در خصوص سید حسین حسینی باید بگویم که او رکوردار کلین شیت (بسته نگه داشتن دروازه) در فوتبال ایران است و دروازه بانان بزرگ تاریخ ایران هم از رسیدن به این مهم باز مانده اند. این بازیکن هم می توانست در لیست نهایی کی روش قرار داشته باشد.
وی تصریح کرد: در کنار این بازیکنان باید به سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس هم اشاره کنم که انصافا بیشترین نقش را در موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر داشته است. او می توانست به عنوان یک رهبر در خط دفاعی تیم ملی بازی کند.
ملی پوش اسبق فوتبال ایران در خصوص شانس تیم ملی برای صعود از گروه خود در جام جهانی 2018 روسیه، اظهار داشت: فوتبال به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست اما فراموش نکنید تیم ملی در سخت ترین گروه جام جهانی قرار گرفته و بازی های بسیار سختی در پیش رو خواهد داشت.
وی افزود: از سوی دیگر در هر دوره از رقابت های جام جهانی تیم هایی بودند که شگفتی ساز شدند و برای همیشه نام خود را در این مسابقات ماندگار کردند. اسپانیا و پرتغال از مدعیان قهرمانی هستند اما امیدوارم تیم ملی ایران شگفتی ساز باشد.
طاهری، گفت: بزرگترین نقطه قوت تیم ملی عملکرد بسیار هماهنگ در کار دفاعی است و امیدوارم این روند خوب در جام جهانی هم ادامه داشته باشد و تا شروع این رقابت ها بتوانند نقاط ضعف خود را هم برطرف سازند.
مربی تیم فوتبال استقلال تهران در پایان در خصوص زمان اعلام لیست مازاد این تیم اظهار بی اطلاعی کرد.
ورزشی **9118**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال تيم ملي جام جهاني 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر که اهمیت بسیار بالایی برای تیم‌های انتهای جدول دارد، گل‌گهر سیرجان میزبان استقلال خوزستان است.

گل گهری‌ها که هفته‌های گذشته با چالش غیبت بازیکنان کلیدی‌شان به دلیل مصدومیت رو به رو بودند حالا در این هفته با محرومیت روبرتو تورس، هافبک اسپانیایی‌شان کار سخت‌تری خواهند داشت.

این غیبت درحالی است که نوید عاشوری کل فصل را از دست داده است. احمد زنده‌روح، مسیح زاهدی و مهران گلزاری نیز همچنان مصدوم هستند و علیزاده نیز به تازگی از مصدومیت برگشته است.

به این ترتیب وسط زمین گل گهر در دیدار برابر استقلال خوزستان از ستاره‌های این تیم خالی شده و باید دید آبی‌پوشان اهوازی می‌توانند از این فرصت برای ضربه زدن به میزبان استفاده کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • نکته مثبت شخصیت اوسمار از زبان پیشکسوت پرسپولیس
  • هاشمی‌نسب: خدا استقلال را دوست داشت/ خطر از بیخ گوشمان گذشت
  • ترکیب استقلال اعلام شد
  • یک مصدوم تازه روی دست استقلال/ دست نکونام خالی‌تر شد
  • ترکیب استقلال مقابل شمس آذر اعلام شد
  • استقلال در مرز کسب سریعترین قهرمانی تاریخش
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • نعمتی: نباید فقط خمس را مقصر دانست