Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@02:58:15 GMT

دستگیری قاچاقچیان سطح یک استان سمنان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۶۵۶۲

دستگیری قاچاقچیان سطح یک استان سمنان

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از دستگیری سارقان خودروهای دامغان و قاچاقچیان سطح یک استان سمنان خبر داد.

ایران آنلاین / سیدعلی‌اکبر میری با اشاره به کشف بیش از پنج کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دامغان با همکاری پلیس استان سمنان در بازرسی از یک دستگاه خودروی پژو 206 به رانندگی و سرنشینی دو نفر ۳۶ و ۳۸ ساله، هر دو اهل و ساکن دامغان که از قاچاقچیان سطح یک استان هستند، مقدار پنج کیلو و 13 گرم تریاک و 13 گرم شیره تریاک را کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان بیان کرد: این دو نفر قصد داشتند مواد مخدر را به شهرستان شاهرود منتقل کنند.

میری همچنین بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان دامغان با دستگیری دو سارق سابقه‌دار غیربومی که در امر سرقت خودرو و داخل خودرو مهارت داشتند، موفق به کشف 10 فقره سرقت خودرو در دامغان به ارزش بیش از 700 میلیون ریال شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان افزود: تلاش پلیس جهت شناسایی همدستان این دو سارق ادامه دارد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران شمال سیستان و بلوچستان توقیف شد

سردار رضا شجاعی اظهار کرد: مأمورین این فرماندهی مستقر در پست مراقبت پل بین‌المللی ابریشم، در حین کنترل خودروهای ترانزیتی به یک ‌دستگاه خودروی مشکوک و سریعاً آنرا مورد بررسی قرار دادند.

وی ادامه داد: مأمورین با هوشیاری و تیزبینی موفق شدند محل اختفاء مواد مخدر که به صورت ماهرانه‌ای در کابین خودرو جاسازی شده بود را کشف و قاچاقچی آن را نیز دستگیر کند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اعلام توقیف یک دستگاه خودرو سواری، دستگیری یک نفر سوداگر مرگ و کشف ۵۲۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل ۴۰۹ کیلوگرم شیشه و۱۱۱ کیلوگرم از نوع تریاک ضمن هشدار جدی به قاچاقچیان و آن دسته از افرادی که برای دستیابی به منافع مادی، از طریق قاچاق مواد مخدر سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند گفت: مرزداران برای مقابله با هرگونه تعددی به مرزهای پاک ایران اسلامی همیشه آماده‌اند.

وی تصریح کرد: چشمان همیشه بیدار مرزبانان با رصد لحظه به لحظه مرزهای این کشور، اجازه سوء استفاده قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نخواهند داد و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران شمال سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام