Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، غلامحسین آرام در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان تهران گفت: تعداد جمع‌‌‌آوری معتادان متجاهر در تهران بسیار بالا است و این درحالی است که برای نگهداری به فضای بیشتری نیاز است؛ از این‌‌‌رو برای رفع این آسیب اجتماعی باید به صورت جدی‌‌تری وارد عمل شویم و با استفاده از تمام امکانات برای پذیرش این افراد در خانواده و توانمندسازی آنها تلاش کنیم تا بتوانیم اثرات این آسیب را کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بحث پیشگیری، آگاه‌‌‌سازی و آموزش از طریق رسانه‌‌‌ها، صداوسیما، آموزش و پرورش و تبلیغات محیطی را مهم قلمداد کرد و اظهار داشت: برای مقابله و کاهش این آسیب باید سطح فرهنگ و آگاهی مردم جامعه به ویژه جوانان را ارتقا دهیم تا با کاهش تقاضا برای مصرف مواد مخدر بتوانیم عرضه آن را نیز پایین بیاوریم.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران به نقش سازنده آموزش و پرورش و خانواده در برخورد با این معضل اجتماعی تاکید و تصریح کرد: آموزش مهارت‌‌های زندگی و فردی برای اعضای خانواده نقشی بنیادین در کاهش آسیب‌‌‌های اجتماعی و به تبع سوءمصرف مواد مخدر دارد.

در این جلسه پلیس مواد مخدر و بهزیستی تهران درخصوص ساماندهی معتادین متجاهر میدان شوش، هرندی و مولوی برنامه‌ها، پیشنهادات و راهکارهایی را عنوان کردند.

همچنین تمام دستگاه‌‌‌‌های حاضر در جلسه درخصوص موضوعات مرتبط با موادمخدر و طرح‌‌‌های انجام شده در سال گذشته گزارشاتی را ارائه کردند.

آرام نیز در این جلسه عملکرد دستگاه‌‌‌های عضو شورای مبارزه با مواد مخدر را مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: اقدامات زیادی در زمینه مبارزه با مواد مخدر انجام شده ولی تا رسیدن به اهداف و نتیجه مطلوب هنوز فاصله زیادی است و خواستار تلاش جدی و مضاعف مسئولان و مردم شد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه

سرهنگ " حسین خواجه " روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اقدامات پلیسی و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در انتقال مواد مخدر از شهرستان عسلویه به استان‌های مرکزی این مهم به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی با اشاره به شناسایی خودرو حامل مواد مخدر در ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی عسلویه افزود: ماموران پس از مشکوک شدن به محموله کامیون باری حامل بار هندوانه آن را مورد بررسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی عسلویه تصریح کرد: در بازرسی دقیق از کامیون و محموله مقدار ۱۰۶ کیلوگرم موادمخدر تریاک که به‌صورت ماهرانه در ۱۳ عدد هندوانه جاسازی شده و در قسمت‌های مختلف بار پخش شده بود کشف شد.

خواجه، با بیان اینکه در این عملیات ۲ متهم دستگیر شد، یادآور شد: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی ادامه داد: وضعیت امنیت عسلویه پایدار و مطلوب است و در راستای آرامش مردم با هرگونه ناهنجاری برخورد قاطع می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • تتلو: اشتباه کردم، هیچ دفاعی ندارم/به دنبال معرفی جایگزین گیاهی برای مواد مخدر بودم!
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان در سال گذشته
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان طی سال گذشته
  • متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • سهام استارباکس ۳۱ درصد ضرر کرد
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند